Uitgerekend maart 2020

01-07-2019 11:26 1197 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in maart 2020 uitgerekend?

Naam Leeftijd :duckie: Uitgerekend JMO Afspraken Bijzonderheden
vlaflippie 27 1e 16 februari 25/9 20wekenecho Bleek bij 8wekenecho al 12 weken zwanger te zijn
Domninoz 30 3e 26 februari J 16/9 controle zoon bijna 3, zoon 10mnd
leahv 31 3e 1 maart -
Koekiemonster26 29/32 2e 3 maart M 5-9 controle Vanishing Twin
Juffertje28 28 1e 3 maart 17 september controle 15 oktober 20 wekenecho -
Sunny_Lady 33/34 1e 4 maart 2 oktober 20 weken echo Zwanger m.b.v. ICSI
Pinda1511 27/29 1e 5 maart Miskraam in januari 2019 - kloppend hartje 18-7
JaneDoe00 27/29 1e 5 maart - -
Hartje83 35/39 2e 5 maart zoontje van 2
Sambabal 25/28 1e 6 maart 9-9 controle Zwanger na Gonal F en Clomid
MisseD 28 2e 6 maart - zoon prematuur geboren(nu 3jr), onder controle GYN
Jantientje1 30/32 2e 6 maart 23 september controle 3 miskramen voor oudste en nu 4 voor deze zwangerschap
Hufflepuff 24 1e 9 maart 13 sep VK, 21 sep geslachtsecho miskraam gehad t afgelopen jaar, nu nieuwe relatie en onverwachts (maar zeer welkom) zwanger
Chloé 30 1e 11 maart Echo 12-09, 01-10, 22-10
Koffiewijck - 1e 11 maart - -
Leeuw32 32/39 1e 12 maart J 2 miskramen en zwanger via IVF
Miesje1993 26/27 1e 13 maart 25 september MA september 2018
Zonnebloem 39 2e 16 maart echo op 4/9 en echo op 9/9 bij gyn Zoon bijna 2. Verschillende miskramen gehad.
Veyi 28 1e 17 maart 19/9 controle verloskundige
Jetski15 33 2de 17 maart 8-10 controle verloskundige zoon van 2



Noonootje & TheFiepie jullie zijn van harte welkom als jullie weer mee willen kletsen! Omdat jullie al sinds juli niet meer wat hebben laten horen zijn jullie uit het tabel gehaald om het overzichtelijk te houden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:04
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
95.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb ik het nou goed gezien en heeft iedereen een goed eerste echo gehad? :love:
Had net vanalles getypt maar weg :(

Sterkte met obstipatie iedereen. Hier gelukkig (nog) geen aambeien

Doe wel mee met moeders voor moeders maar niet helemaal soepel met flessen krijgen/halen

Esprietje druk programma maar wel leuk

Huffelpuf fijn dat je wat hebt kunnen uitpraten met je zus

Sambabal spannend maandag weer aan het werk

Hier moe en hangerig
Alle reacties Link kopieren
Oooh jetski dit is zo balen he! Hoop dat er in de toekomst een viva app komt!

@oude man aka mijn vriend, wij verschillen 18jaar in leeftijd, heb voor t shock effect ook maar niet beide leeftijden in de Op gezet haha. Het is overigens ook zijn eerste! Ach weetje, ik begin al wel te wennen aan t feit dat alles hier bij ons wat afwijkend gaat ( :facepalm: :roll:) en wij zullen in de toekomst daar vast ook reacties op krijgen. Kan mij nog herinneren dat toen ik stage liep op een peuterspeelzaal er heel raar gekeken werd naar een koppel waar ook veel leeftijdsverschil in zat.. Maar ja, het is zoals t is! Tis een schat van een vent en we hebben t leuk dus hej. We maken zelf ook superveel lol om t leeftijdsverschil. 'okay opa, ja kleuter'. Heb 'm alleen wel even gevraagd om niet al te vroeg de pijp uit te gaan, dat zou ook zo wat zijn haha :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Dus hij is 42, haha. Ik kreeg de indruk dat hij ruim in de 60 is of zo. :lol: Maar 42 is niet zo oud hoor. Ik ben 39 jaar en voel me nog hartstikke jong. 😀 Genoeg mannen ook trouwens die rond 40 pas vader worden. Het gaat er om dat jullie gelukkig zijn samen. Straks een prachtig kindje.
Alle reacties Link kopieren
oude man ik had ook een beetje een beeld van een opa :hyper: als jullie gelukkig zijn dan is er toch niets aan de hand?
Het lijkt me wel lastig om te gaan met de vooroordelen die je dan tegenkomt, maar hij is zoals Zonnebloemmetje zegt geen oude papa. Er zijn er heel veel die 40+ papa worden.

Ik ben morgen 12 weken :cheer: merk dat ik daar heel blij van word. Mijn man is een lang weekend weg en ik merkte gisterenavond dat ik echt veel teveel had gedaan. Buikpijn en ja.. ook mijn bekken voelde ik. Maakt me best bang voor wat er komen gaat, heel erg hopen dat het minder zwaar wordt dan de vorige keer.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik kreeg id ook een beeld van een veel oudere man. Valt mee 42!

Stom hè hoe je lichaam nu al zo kan reageren. En dan moet je nog zo lang! Aan de andere kant ook wel goed, want dan weet je dat je toch echt iets rustiger aan moet doen.

Wat heerlijk 12 weken! Die grens maar gehad. Geniet ervan. Hier donderdag 12 weken, maar dit kan nog wijzigen omdat ik nog geen termijnecho heb gehad. Denk zelf dat de uitgerekende datum een paar dagen later is. Maar we wachten 'rustig' af tot 27 aug.

Hier nog steeds duizelig. Word geloof ik wel iets beter. Dus duim dat deze lijn word voortgezet.
Alle reacties Link kopieren
Koekie, vervelend is dat. Toch iets rustiger doen, maar lastig als je alleen bent met een kleintje.

Jantientje, nog even geduld dus. Ik heb ook 27 de termijnecho.

Woensdag heb ik wel een extra echo ingepland bij een echopraktijk. Voor mijn eigen gemoedsrust. Ik ben dan 9+6 volgens de eigen berekening.
Alle reacties Link kopieren
Jantientje ik hoop dat je minder duizelig bent, dat is ook super vervelend en vermoeiend!
Alleen met mijn dochter is rustig aan doen inderdaad erg moeilijk, gelukkig komt vanavond mijn man weer terug.
Aftellen tot de 27e! Fijn dat je een datum hebt waar je weet kunt spieken.

Zonnebloemmetje ohh overmorgen al weer even spieken! Wat fijn :) ik mag 1-9 weer :-D :bigkiss:

Mijn dochter krijgt 3 kiezen door, dus ze heeft toch echt die extra aandacht even nodig. Arme kind :( Had al zo'n vermoeden gezien ze al dagen kwijlt als een Sint Bernard :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Oh hier precies hetzelfde, ook 3 kiezen die door komen! Hij heeft er al een aantal nachten last van. Hij slaapt daardoor iets onrustiger als de zetpil eenmaal is uitgewerkt. Hebben ze het ergste wel in 1 keer gehad!

Hier afgelopen week ook alleen ivm werk in buitenland van vriend. Deze week gelukkig s avonds weer thuis!
Alle reacties Link kopieren
jantientje ze heeft er 4, dus moest er nog 4.. hopelijk komen ze dan nu maar gewoon alle 4 en hebben we het tandenleed achter de rug.
Ik heb haar geen zetpil gegeven, maar dat kan ik vanavond wel eens doen. Misschien komt ze dan niet spoken, arm ding stond vannacht weer zacht huilend aan bed en ik had niet door dat ze pijn had :(
Alle reacties Link kopieren
Ja die ene blijft hier ook nog achter. Hopelijk komt die id ook snel, dan hebben we id het tandenleed maar achter de rug!

Hier gaat het dan id goed! Zo zielig. Hij huilt dan ook gewoon zacht in zijn slaap :'-( .
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat er al veel over de 12 weken grens zijn! Hier nog 1,5 week te gaan :). Vandaag bloedprikken voor de NIPT en dan volgende week de uitslag, ongeveer tegelijkertijd met de 12-weken grens. En dan lekker een weekendje weg. En ook de 27e hier termijnecho :lol: .

Zonnebloem, mijn man is ook 40, wij schelen 7 jaar. Vind het dus niet schokkend. Hier gaat ook iedereen er vanuit dat voor man de “2e leg” is omdat ik er vrij jong uit zie voor mijn leeftijd.

Koekie, balen dat je nog zo’n last van jouw lijf heeft.

Hier heeft mijn lijf besloten dat het HCG weer voldoende stabiel of gedaald is en het dus weer superfit is :@@: . Slaap alleen niet voor 1 of 2 uur, dus moet mijn dagritme wat anders indelen dan normaal. Maar de misselijkheid/overgeven en migraine zijn weg.

Merk eigenlijk (op af ten toe lichte misselijkheid na) niet dat ik zwanger ben. Ben flink aan het eten want was de afgelopen weken 4 kilo afgevallen en die moeten er toch echt weer even aan. Heb wel 2 zwangerschapsjurkjes besteld (waren nu 60% afgeprijsd) en ze stonden zo mooi!

Ga dus proberen weer actiever mee te schrijven :)
Alle reacties Link kopieren
Thanks koekie voor je info over jouw huwelijk. Ben gister maar begonnen met het opstellen van een derde budget :-D : 1) huis 2) baby 3) bruiloft.

Fijn Leeuw dat je je weer een beetje beter voelt. Gister dacht ik dat de honger ook afnam bij mij, maar vandaag is 'ie er weer.

Wij gaan morgenavond voor de termijnecho. Echt zin in. En dan maandag 2e sept voor NIPT bloedafname.

Gister vierde mijn moeder een feestje (ze was 70 geworden) en m'n vader had doorgegeven dat er 1 zwangere was (voor was steak tartaar en hoofd was zeebaars, dat mag ik allebei niet volgens zwangerhap app). Kreeg ik ipv de steak tartaar heel opvallend een grote bak ijsbergsla met een frutje sladressing, 2 croutons en een mini plakje gerookte kip en 3 tomaten met het groen er nog aan. vervolgens kreeg ik toch gewoon de zeebaars want volgens de keuken was dat geen probleem. Mijn vriend pakte die snelweg en at m op met als gevolg dat ik dus niks had >:-( . Is toch schandalig dat de keuken kennelijk beslist dat ik wel zeebaars mag terwijl m'n vader het expliciet een week vooraf doorgaf en ook waarom. Ik weet het, m'n hormonen maken me soms opgefokt maar toch echt slecht. En daar een discussie aangaan ging ook niet want niemand weet het verder nog..... ben nog boos :rofl: .

Valt mee hoor Huffle, 42. Mijn vriend is 47 :-) en wel tweede leg. Ik heb eerder een vriend gehad met 14 jaar verschil. Hebben wij nooit een probleem mee gehad. Wat anderen vinden moeten ze maar lekker zelf weten, het gaat om jullie.

Sterkte met de doorkomende tandjes meiden!
Alle reacties Link kopieren
Domninoz Is de kans groter dat je deze zwangerschap ook weer zwangerschapsdiabetes krijgt? Of is dat met elke zwangerschap weer dezelfde kans?

Sambabal succes met werken vandaag! Ik ben benieuwd hoe je eerste dag terug gaat, hopelijk gaat het goed met je misselijkheid.

Esprietje Oeps! Super leuk dat hij je wilt gaan vragen! Mijn vriend heeft me net voor dat ik zwanger werd gevraagd en ik had het ongeveer 3 dagen daarvoor door :facepalm: Toch lastig om te verbergen. Maar nam niet weg dat het een super mooi moment was. Trouwen gaan we wel doen na de zwangerschap, qua budget een betere keuze. Plus dat ik gewoon bang ben dat ik liters vocht ga vasthouden en niet op m’n mooist ben als ik hoogzwanger ga trouwen.

En aaarghh ik zou zo boos zijn als mij dat was gebeurd :steam: Wat asociaal van dat restaurant dat ze dat zo voor jou beslissen, echt belachelijk. Het zou me ook onwijs frustreren dat ik daar op dat moment dan niks over zou kunnen zeggen, maar ik zou echt wel verhaal gaan halen (later).

Hufflepuf Ik hoefde niet op de weegschaal hoor, ze vroeg alleen wat mijn normale gewicht voor zwangerschap is. En oohh wat moest ik lachen om jouw wc-verhaal (sorry). Ik begon me vandaag net zorgen te maken dat het te lang duurde, maar toen kon ik gelukkig ook nummer twee. Alleen moest ik tegelijkertijd overgeven (gênant) o_o ook niet echt een lekker verhaal :rofl:

Leeuw Fijn dat je lichaam went aan de HCG en je minder misselijk bent en migraine weg is! Hier (9+1 weken) merk ik ook dat misselijkheid en vermoeidheid minder worden. Heel fijn. Maar voel me nog zwanger genoeg (boobs, auw) dus maak me geen zorgen.

Geslacht Ik heb mezelf altijd gezien als jongensmoeder. Op een of andere manier lijkt me dat ook een stuk makkelijker dan een meisje. Maar in mijn omgeving zijn er veel meisjes baby’s en peuters en die zijn zooo schattig :flirting: dus het lijkt me beide heel leuk. En ik heb er toch niks over te zeggen.

Ik weet nog dat Chrissy Teigen heel veel shit over zich heen kreeg omdat ze tijdens haar ivf-behandeling had gekozen om een meisjes embryo terug te plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Esprietje, ik vind het ook best moeilijk om uit eten te gaan nu! Voel me soms toch best onzeker. 'had ik toch niet even moeten vragen of er echt niet iets inzit wat ik niet mag'. Maar zeker als je het vooraf aangeeft dan zou het toch gewoon netjes geregeld moeten zijn!

Ik ben nu al 14 weken zwanger, best bizar hoor. Vind het soms ook nog onwerkelijk omdat ik me op wat vermoeidheid na echt goed voel en weinig merk. De buik begint nu wel wat meer te groeien dus dat maakt het al een beetje zichtbaar! Waar ik wel last van heb is dat het soms keihard in mn schuine buikspier kan schieten, met name wanneer ik in bed lig en wil omdraaien. Zooo pijnlijk is dat. Nooit geweten dat ik daar spieren had zitten :')

Uitslag NIPT + nevenbevindingen hebben we vorige week al ontvangen en alles was goed! Was niet zenuwachtig, maar toch wel opgelucht
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtig nieuws Vlaflippie! 14 weken en een goede NIPT: het is voor jou echt tijd om te gaan genieten hoor!!
Snap heel goed wat je zegt over of je iets wel of niet mag. Die app van Zwangerhap geeft me veel info. En als ik twijfel over wat er in zit vraag ik het gewoon. Maar dit was heel slecht ja.

Klopt Veyi ik was woest van binnen. Maar er zaten allemaal mensen om me heen en ik wilde er geen drama van maken. M'n ouders hadden het zo naar hun zin.
Ik spreek m'n vader vanavond nog wel, dan bespreek ik het. Hij zal er gerust wat van zeggen en geloof me, anders ga ik alsnog verhaal halen. Dit kan niet.
Wat leuk dat jij ook gevraagd bent :-) ! Moet zeggen dat ik ook twijfel of ik echt wel zwanger wil trouwen, maar ik vind het zooo belangrijk dat we een echt gezin zijn als de baby er komt. Anders moeten we alsnog van alles gaan regelen met erkenning enzo. En dat kan allemaal wel, maar ik vind trouwen dan toch beter. En romantischer. En dacht als ik nou niet tot het eind wacht dan kan ik er vast prima uitzien :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wow Vlaflippie wat lekker!

Ik ben inmiddels bloed laten prikken voor de NIPT, nu nog lekker afwachten, Kreeg ik opeens een extra echo :-D. Er zijn 10 vingers geteld, dat was wel leuk om te zien en precies op schema.

Veyi, wat stom! Maar een disclaimer: Chileense zeebaars mag wel. Maar goed ik ga iets relaxter met de voorschriften om dan gemiddeld. Ik eet echt zo nu en dan wel salami en/of ham (meestal uit de oven, maar niet altijd). Als controlfreak heb ik de cijfers opgezocht en de kans om de staatloterij te winnen is groter zo ongeveer dan dat er iets mis gaat met eten.

Trouwen als je zwanger bent.....denk er goed over na....vriendin van mij heeft het gedaan met 5 maanden, maar was geen onverdeeld succes. Stress of de jurk nog wel paste, erg moe aan het eind van de dag etc.

Ook lees ik hier over budgetten: ik ben vorig jaar getrouwd en het is echt duur. En achteraf heb ik een beetje spijt dat ik toen ben getrouwd, had ik een paar jaar later moeten doen! Nu krijgen de kinderen standaard de achternaam van mijn man :@ . Anders hadden ze mijn achternaaam gekregen, ook iets om goed bij stil te staan.....

Sambabal, hoe ging de 1e dag?
leeuw32 wijzigde dit bericht op 19-08-2019 15:50
12.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk van het trouwen allemaal. Ik wil juist niet trouwen :lol: . Inmiddels al 3x gevraagd (een aantal jaar geleden). En stel ik zou ooit trouwen, in een vlaag van verstandsverbijstering, dan zou ik altijd mijn eigen naam aanhouden.

Inmiddels weet vriend ook dat het er echt niet in zit. Aangegeven dat mocht ik ooit van gedachten veranderen ik het aan moet geven.

Nu ook alles goed geregeld met een samenlevingscontract en testamenten. Dus in dat opzicht alles dik in orde.

Kan me trouwens wel voorstellen dat anderen het wel graag willen en kan dan ook echt heel blij zijn als iemand verloofd is etc voor diegene.

(Komt denk ik door mijn werk en de evt risico's die aan trouwen vast zitten qua financiën etc., dus snap dat ik er daardoor net even anders in sta dan de meeste mensen ;) )
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het Leeuw, dat zijn ook de dingen die door mijn hoofd gaan. Daarom wil ik ook geen volle dag, maar een light versie zeg maar :-). Zeker geen feestavond.
De jurk zou ik er speciaal voor uitzoeken, dus daar heb ik dan wel weer vertrouwen in. Moeilijk hoor, voor allebei is veel te zeggen (wachten of trouwen).

Grappig Jantientje, vlaag van verstandsverbijstering.... zouden het de hormonen dan zijn bij mij :rofl: ? Ik ben verder ook heel zelfstandig en we laten alles binnen het huwelijk goed vastleggen bij de notaris (vooral over geld ja....) zodat we daar later nooit mee in de problemen komen. Dat heb ik al wel uitgedacht....
Vegetarisch menu bestellen heb ik wel eens gedaan voor een groepsetentje. Scheelde al veel qua niet mogen.

Fijn dat mensen zich weer wat beter voelen zoals Leeuw en hopelijk eerste goede werkdag weer van Sambabal

Het is nu 2 weken heel druk op werk en merk dat ik werken even helemaal niet leuk meer vind een doordat het zoveel energie kost daarnaast ook moeilijk vind om dingen leuk te vinden. Als leidinggevende terug is van vakantie gesprek maar eens aangaan.

Hier niet getrouwd wel samenlevingscontract. Mijn vriend zit nu toch aan geregistreerd partnerschap te denken omdat oa erkennen maar ook erven makkelijker geregeld is. Maar nog niets besloten.
Alle reacties Link kopieren
@zonnebloem, awww dat zeg je mooi! Overigens, 42 is zeker niet oud, sorry als dat wel zo overkwam haha! :biggrin:!!

@koekie! Haha oops! Nee dat valt wel mee in dat opzicht en inderdaad, genoeg mannen (en vrouwen) die rond die leeftijd kindjes krijgen, haha! En wat fijn dat je bijna 12 weken bent! Ik ben dat volgende maandag!! En probeer het inderdaad rustig aan te doen voor zover dat kan :)! Wij hebben hier een tripje naar Lucca toch maar afgezegd. De vakantie vergd iets te veel van mij de. Laatste dagen. De hitte icm met veel lopen... o_o

Ik heb overigens een dikke volle kaart bingo op het dagelijks braken!! Al weken op een rij. Vanochtend was het overigens wel wat flauw, mijn vriend rolde mijn kant op. Heel liefdevol, maar de vleug ochtend adem deed mij een paar seconden later naar de wc rennen :rofl:

@leeuw, 4 kg afgevallen? Aah hou je het niet goed binnen?

@veyi, haha! God wat een combinatie hej.. Nou zo'n zwangerschap gaat wel gepaard met veel viezigheden hé haha!

@vlavlippie. Oooh goed nieuws zeg! Heerlijk en al 14 weken! :)

@esprietje, wat ontzettend aso van dat restaurant zeg. Ik werd al boos toen ik het las. Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk zat. Daarna een maccie gedaan? 😁 En ja, die leeftijd valt ook wel mee inderdaad! En de reacties zijn er standaard wel! Vind het zelf ook niet erg. Mijn vriend vind t ook niet erg en zegt vaak gekscherend van joh, kheb het lekker goed voor elkaar haha! Vind zijn leeftijd ook voordelen hebben want hij kan absoluut beter relativeren :)

@trouwen, leuk om al die ontwikkelingen te lezen bij de dames met trouwplannen haha. Het lijkt mij wel zwaar als je wat verder in je zwangerschap bent! Voor ons is het absoluut een ver van ons bed show, voorlopig nog niet.. Al verwacht schoonmoeder ed het wel.. :nope:
Alle reacties Link kopieren
Kon je weer wennen Samba? Zal wel behoorlijk tegengevallen zijn.

Hoe was de echo sunny?

Whoohoo, vandaag 12 weken Koekie :hyper: , voel je je al beter?

Waar heb jij de jurkjes besteld Leeuw? Ik twijfel nog zo ontzettend om wat te kopen. Heb wel een broek bij C&A besteld (€8 in de uitverkoop :lol: ) en 2 jurkjes (die waren duurder, wel € 9.90 stuk :rofl: ). verder bij Lidl een pak panty's in 3 kleuren, jogging slips en een trui. Verder nog niks. Maar ik vind het wel moeilijk hoor. Bij Esprit is nu ook op de mama collectie veel korting. Misschien na de echo vanavond toch maar even shoppen!
Alle reacties Link kopieren
Haha wat schrijven jullie gezellig veel! Ik hou het niet meer bij geloof ik :)

esprietje wat ontzettend raar van dat etentje zeg! Ik zou een recensie op TripAdvisor zetten. Loopt ook een leuk topic over :)

hufflepuf doe rustig aan op vakantie! Al dat overgeven, echt niet grappig he. Hier begint het echt goed te minderen. Alleen gisteren onder het eten koken weer. Die lucht!

vlaflip gefeliciteerd met de goede nipt!

kleding ik heb nog geen positiekleding gekocht, maar wel wat anders. Zag in de nieuwe collectie 2 super leuke jurkjes, recht model (zonder taille dus). Ik denk dat ik die nog best lang aankan, ook met buikje! Ik ben wel hard op zoek naar een meegroei bh, want die zit echt niet lekker meer. Maar met mijn niet zo gangbare maat is dat lastig. Zo meteen weer een paar terugsturen.

Ik heb trouwens echt wat geks: ineens ontzettend pijn in lies, bil, rug en been. Aan een kant. Ik heb al 2 nachten amper geslapen! Herkent iemand dit? Als ik Google, kom ik op bekkenklachten. Maar daar is het toch nog veel te vroeg voor? En heb je dat zo accuut, heftig en heel de dag door?
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
Alle reacties Link kopieren
Esprietje:
https://www.uk.isabellaoliver.com/colle ... -navy-lace
https://www.uk.isabellaoliver.com/colle ... viar-black

Moet vaak net naar werk, dus dit leek mij een goede investering :)

Nu broeken aan het zoeken, maar dat is echt lastig! Alles is slimfit of een legging, daar heb ik zo'n hekel aan! Staat mij ook totaal niet.

Maar veel gewone kleren kan ik denk ik tot 5 maanden wel doordragen. Op dit moment past alles nog.

Leah, niet herkenbaar. Ik slaap wel slecht, maar dat is door de hormonen.

Dit is de enige die ik tot nu toe gevonden heb:
https://www.seraphine.com/eu/navy-over- ... hinos.html

En BH's wat een ramp: alles is in kledingmaten of vanaf omvang 75. Ik draag dus maar normale BH's, kan echt geen meegroeiBH's vinden in 70G.
Alle reacties Link kopieren
Leahv ja dat kan helaas wel die bekkenklachten. Als je hebt geslapen is het dan de volgende dag beter? Probeer minder te tillen en met traplopen je voeten aan te sluiten(dus steeds samen op een trede) en dan ook nog eens zo min mogelijk. Je fietszadel iets lager zetten helpt ook.

Esprietje vanavond de echo! Wat leuk!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven