Wachten op besteld eten ?

21-01-2020 00:15 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vanavond van 15.00 tot 22.00 ( het duurde tot 01.00 ) een “feestje” gehad waarbij qua eten weinig was.
De drank was daarintegen wel rijkelijk aanwezig.
Nu hebben wij net via thuisbezorgd een pizza besteld, alleen wachten wij nu al anderhalf uur en hebben nog niets..
Ze schijnen tot 02.00 open te zijn, maar als ik nu bel krijg ik een voicemail..

Wij hebben al geen honger meer en willen gewoon gaan slapen...

Wat zouden jullie doen ? Wachten tot ...? Terwijl de trek allang weg is ?

Of gaan slapen ?
Ik had ook gezegd dat ze de pot op konden. Om 01.30 nog komen brengen na 22.45? Daag. Kan een keer uitlopen hoor, maar zó extreem? Ik vind dat je op zo’n tijdstip na zo’n wachttijd in je recht staat om te zeggen: ik ga niet meer wachten, ik wil naar bed, en ik betaal niet. Joe.
welcomehome schreef:
21-01-2020 01:06
Ik word nu net terug gebeld.
Het eten word nu bereid, maar ik heb gezegd geen eten meer te willen en dat ik al in bed lig.

Nu zegt ze persoon aan de andere kant ; besteld is besteld en de rekening krijgen jullie sowieso :-[
Toch het eten aanpakken dan ?
Teruggebeld na zo lang? Dacht het ff niet. En de rekening hoef jij niet te betalen. Er staat vast wel ergens de maximale tijd voor een bezorging en ze voldoen niet aan hun afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
21-01-2020 01:13
Ik ben ook een nachtmens en nu nog uren wakker, maar als ik de volgende ochtend om half 8 op moet, moet ik om half 2 's nachts écht geen pizza meer.
Nee dan zeg ik sowieso rot op
bedankt.
Prrrr, mauw miawwwww.
welcomehome schreef:
21-01-2020 01:24
Nou er stond toch iemand aan de deur en niet zo leuk ook.
We besloten niet meer open te doen maar daar dacht de bezorger anders over en heeft hier echt keihard op de deur staan bonken :-|

Daarna zijn we nog gebeld door de cafetaria dat de rekening sowieso open blijft staan op een hele nare toon.
Het gaat hier om 17 euro..

Nu toch maar echt gaan slapen :)
En hoe denken ze dat geld ooit nog te halen als jullie daar nooit meer bestellen?

(Ik neem aan dat ze voor 17 euro geen incasso-bureau of deurwaarder aanstellen.)
Wat een eikels zeg. Ik zou morgen een mooie recensie schrijven. En laat je niet intimideren!
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
21-01-2020 01:27
En hoe denken ze dat geld ooit nog te halen als jullie daar nooit meer bestellen?

(Ik neem aan dat ze voor 17 euro geen incasso-bureau of deurwaarder aanstellen.)
Nee inderdaad.

En bestellen doen wij er vanaf nu al helemaal niet meer..
welcomehome wijzigde dit bericht op 21-01-2020 01:30
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO je moet een klacht indienen!
Niet normaal dit!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
21-01-2020 01:13
Ik zou het doen. Maar ik ontbijt ook gerust met boerenkool of bij Burger King.
Ik moet nu denken aan Burger King ontbijtjes op Schiphol. Die zijn the best :rolling: Pizza als lunch ook dikke prima, maar dan wel graag vers besteld of uit de oven. Opgewarmd krijg ik de kriebels van :|
Here am I in my little bubble
Wat een asotent. Echt schorriemorrie.

Ja, Emma zal het wel harde werkers vinden, maar dit is niet de dienst of service die je besteld hebt.

Morgen een oude pizza eten is zo ongeveer het tegenovergestelde van waarom iemand eten laat thuis bezorgen.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 21-01-2020 01:35
74.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een grapjassen.
Natuurlijk niet betalen wanneer men je zo absurd lang laat wachten op eten.
Als ze het zo extreem druk hebben dat ze niet binnen een redelijke tijd kunnen bezorgen moeten ze geen bestellingen meer aannemen.
En van dreigen over de rekening zou ik niet warm of koud worden.
Alle reacties Link kopieren
consuelabananahammok schreef:
21-01-2020 01:31
Wat een grapjassen.
Natuurlijk niet betalen wanneer men je zo absurd lang laat wachten op eten.
Als ze het zo extreem druk hebben dat ze niet binnen een redelijke tijd kunnen bezorgen moeten ze geen bestellingen meer aannemen.
En van dreigen over de rekening zou ik niet warm of koud worden.
Dit inderdaad.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Mja, toch snap ik wel dat zo’n bezorger dan ook pissig wordt als je niet open doet . Die heeft ook maar te lopen als z’n baas blaft.
Ik zou de deur dan ook wel open gedaan hebben, maar over de rekening nog een nachtje slapen.
.
Marnamai schreef:
21-01-2020 01:10
Hier zou die pizza-tent alleszins op het lijstje "te mijden en de volgende 5 jaar niks meer bestellen" komen.

Dit. Plus een hele “mooie” recensie.
Alle reacties Link kopieren
En neem contact op met Thuisbezorgd:

“ Thuisbezorgd.nl aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Indien de levertijd van je bestelling ernstig vertraagd is, dient het restaurant hierover contact met je op te nemen. Indien je bestelling te laat of niet bezorgd is, raden wij je aan hierover contact op te nemen met het restaurant via het telefoonnummer in je bevestigingsmail of met onze klantenservice.“
Jemig. Een pizza die midden in de nacht bezorgd wordt is wel heel bizar. Tenminste wel als deze al voor 11 uur besteld is.
Ik vind een uur wachten al lang.
Wauw die is goed, jullie bijna drie uur laten wachten, eerst niet bereikbaar zijn en dan toch die pizza maken en bezorgen terwijl jullie hebben aangegeven niet meer te willen. @(
Ik zou er nooit meer bestellen.
Haha, wat een grappenmakers. Asociale tent. Nooit meer bestellen, deze bestelling niet betalen en een slechte recensie schrijven.
welcomehome schreef:
21-01-2020 00:33
We hebben om 22.35 besteld...
Dan had het er om 23 uur wel moeten zijn.
Ik was er allang klaar mee geweest en had om 23.30 de bel uitgezet en was naar bed gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk ga je niet zo lang wachten. En helemaal als je aan de telefoon hebt gezegd dat je die pizza’s niet meer wilde, dan zijn ze zelf dom als ze ze dan alsnog komen brengen. Een beetje klantvriendelijk bedrijf had begrip getoond en zijn excuses aangeboden. Dus ik zou zeker niet betalen.
welcomehome schreef:
21-01-2020 01:06
Ik word nu net terug gebeld.
Het eten word nu bereid, maar ik heb gezegd geen eten meer te willen en dat ik al in bed lig.

Nu zegt ze persoon aan de andere kant ; besteld is besteld en de rekening krijgen jullie sowieso :-[
Toch het eten aanpakken dan ?
Nee, natuurlijk niet meer aanpakken. Zij hebben een leveringsplicht binnen een bepaalde tijd. Als ze na 1,5 uur pas aan je pizza gaan beginnen en dan ook nog in het holst van de nacht, kunnen ze op hun vingers natellen dat de klant daar niet meer op zit te wachten. Ik zou een heel slechte recensie schrijven op internet en zelf nooit meer bij deze waardeloze toko bestellen.
Dacht zelfs dat ze verplicht waren de pizza gratis te leveren als ze de gestelde levertermijn niet haalden. Of bij welke pizzaboer is dat?
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad zouden ze van mij ook een slechte recensie krijgen.
welcomehome schreef:
21-01-2020 01:24
Nou er stond toch iemand aan de deur en niet zo leuk ook.
We besloten niet meer open te doen maar daar dacht de bezorger anders over en heeft hier echt keihard op de deur staan bonken :-|

Daarna zijn we nog gebeld door de cafetaria dat de rekening sowieso open blijft staan op een hele nare toon.
Het gaat hier om 17 euro..

Nu toch maar echt gaan slapen :)
Wat 'n asociale toko zeg! Ik zou een stukje schrijven voor in het lokale suffertje zodat de buurt op de hoogte is van deze wanprestaties in combinatie met asociaal gedrag.
Als het types zijn die op deuren bonzen, dan zou ik even wachten met m’n recensie. Geen zin in gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Voortaan elders je pizza bestellen en natuurlijk mogen ze fluiten naar die 17 Euro.
Wat gaan ze doen dan? aankomende nacht weer op je deur bonken omdat je betalen moet? of sturen ze een factuurtje? ;-) Laat je niet intimideren.

Jammer trouwens, van die feestjes waar je met honger vandaan komt.
Ik ben met mijn man ook wel eens vanuit een feestje naar de dichtsbijzijnde Mac. gereden. Met een 5 gangen diner achter de rug die in je holle kies paste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven