Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Afbeelding
:-D
Alle reacties Link kopieren
Stom weer. Geen zin om dadelijk op de fiets te moeten. Net scheen de zon maar het wordt nu weer heel donker.
Alle reacties Link kopieren
Zo, boodschappen ook weer in huis.. Wat een weer. Ben niet helemaal mezelf deze week, dat is nog wel te merken, kon 3 of 4 keer terug naar een vorig gangpad omdat ik weer iets vergeten was :facepalm:
Cateautje schreef:
07-04-2021 11:28
Afbeelding
:rofl:
Herkenbaar Trui, heb ik zo vaak...
Picnic komt zo 🙂 en de sneeuw is alweer foetsie.
Picnic is net weer geweest.. :cheers:

Ik verschuif meubels eerst in mijn hoofd en ga dan het echte schuifwerk proberen. Voor mijn nieuwste plan moet de kapstok eigenlijk net een tikkie anders hangen, maar ja dat ga ik niet aan mijn twee linkerhanden toevertrouwen. :flag:
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 07-04-2021 17:42
30.54% gewijzigd
:high5: watervrouw, picnic komt ook zo.
Ik heb net besloten dat ik lief mag zijn voor mezelf en heb voor morgen een afspraak geboekt bij de nagelsalon :hyper:. Zin in! :cheer:
PostNL, gaat eens braaf mijn pakket bezorgen? We gaan niet weer beweren dat mijn adres niet bestaat, he?

Ik heb hoofdpijn en alles is STOM. BAH.
Marquise schreef:
07-04-2021 15:35
PostNL, gaat eens braaf mijn pakket bezorgen? We gaan niet weer beweren dat mijn adres niet bestaat, he?

Ik heb hoofdpijn en alles is STOM. BAH.
:there:
:hihi: Ik had zondag zo'n bui en Dolf gister of maandag...
Mjuh, ik word er narrig van omdat er wel vaker gezanik is met PostNL hier. Dat ligt eigenlijk aan een zekere chauffeur. De keren dat hij het plots wel kan vinden, vindt hij het een goed idee om een doos waar 'BREEKBAAR' opstaat, voor een openzwiepende hek te gooien waar ook de doorgang voor de auto's naar de garage is. Hij vond het ook heel raar dat ik dat niet zo handig van hem vond.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
07-04-2021 14:25
Zo, boodschappen ook weer in huis.. Wat een weer. Ben niet helemaal mezelf deze week, dat is nog wel te merken, kon 3 of 4 keer terug naar een vorig gangpad omdat ik weer iets vergeten was :facepalm:
Ja dat had ik dus vrijdag toen het ook zo idioot druk was. Ik kon ook niet meer logisch nadenken waar alles lag.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er gelukkig weer een beetje uit die bui maar dit weer helpt niet echt mee.
Lekker een KFC bucket besteld. Ik eet nog nauwelijks vlees, maar heb nu zo'n zin ik kluiven.
Als de bezorger niet opschiet ga ik hem halen.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
07-04-2021 18:57
Ja dat had ik dus vrijdag toen het ook zo idioot druk was. Ik kon ook niet meer logisch nadenken waar alles lag.
Dit dus! En ik denk de hele dag dat het donderdag is. Ik stond wel bij de goede cliënt aan de deur hoor :P Maar ik ben gewoon helemaal van slag, bah. Ik had gehoopt om nog een ommetje te kunnen maken maar terwijl ik dit typ sneeuwt het alweer.
De zaadjes in de kweekbak groeien goed. :cheer2:

(Nu, twee bakjes niet omdat een zekere bolle kater besloot erop te zitten maar klein detail)
Cateautje schreef:
07-04-2021 19:04
Lekker een KFC bucket besteld. Ik eet nog nauwelijks vlees, maar heb nu zo'n zin ik kluiven.
Als de bezorger niet opschiet ga ik hem halen.
Go Teau!
Denk inmiddels dat ie wel gekomen is, was het lekker?
Ik heb pasta met ger. zalm gemaakt, heerlijk. (Ik maak zelden pasta...)

Ik ben wel weer happy en tevreden maar ik wil weer lekker weer... Ik word ook niet erg vrolijk van koud weer zoals dit.
Nou ja gaat wel een keer over.
Phoebe1982 schreef:
07-04-2021 20:36
Go Teau!
Denk inmiddels dat ie wel gekomen is, was het lekker?
Ik heb pasta met ger. zalm gemaakt, heerlijk. (Ik maak zelden pasta...)

Ik ben wel weer happy en tevreden maar ik wil weer lekker weer... Ik word ook niet erg vrolijk van koud weer zoals dit.
Nou ja gaat wel een keer over.
Jij hebt het lekkerst gegeten, zeker weten. :)
Cateautje schreef:
07-04-2021 20:43
Jij hebt het lekkerst gegeten, zeker weten. :)
:)
Het was een beetje een uitprobeerseltje, met witlof, tomaatjes, beetje pesto enz.
Geen idee waarom maar ik ben best goed in geflans en uitprobeerseltjes :)
Phoebe1982 schreef:
07-04-2021 20:58
:)
Het was een beetje een uitprobeerseltje, met witlof, tomaatjes, beetje pesto enz.
Geen idee waarom maar ik ben best goed in geflans en uitprobeerseltjes :)
Heerlijk hè? :-D


Flansen gaat mij ook het beste af. Daarom vraag ik me ook al heel lang af waar die ster blijft. ;-)
Alle reacties Link kopieren
@phoebed spanned wil wel foto’s hoor even keuren :lol:

@marquise, heb gelukkig nooit gezeik met PostNL wel met DHL :| en laatst met een ander bedrijf hadden doodleuk het pakket bij de buren gedumpt :roll:
:rofl:

@cateu en zijn ze nog gekomen? Ik had laatst ook iets bestelt zou een uur duren wilde het bijna annuleren maar binnen 15 min was de bezorger er dus die kreeg een dikke tip mee
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
07-04-2021 22:14
@phoebed spanned wil wel foto’s hoor even keuren :lol:

@marquise, heb gelukkig nooit gezeik met PostNL wel met DHL :| en laatst met een ander bedrijf hadden doodleuk het pakket bij de buren gedumpt :roll:
:rofl:

@cateu en zijn ze nog gekomen? Ik had laatst ook iets bestelt zou een uur duren wilde het bijna annuleren maar binnen 15 min was de bezorger er dus die kreeg een dikke tip mee
De klok stond op 21 minuten bij Thuisbezorgd en toen ik een half uur later ging kijken stond de klok op 15 minuten, dus tja, jij mag het zeggen... :P
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-04-2021 22:21
De klok stond op 21 minuten bij Thuisbezorgd en toen ik een half uur later ging kijken stond de klok op 15 minuten, dus tja, jij mag het zeggen... :P
Kanonnen is toch belachelijk :-o moet die kip nog geslacht en uit Amerika komen.
Daarom bestel ik niet bij thuisbezorgd duurt altijd te lang terwijl als ik bij hetzelfde restaurant bestel maar dan via Uber heb ik binnen een 15 min
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
07-04-2021 22:29
Kanonnen is toch belachelijk :-o moet die kip nog geslacht en uit Amerika komen.
Daarom bestel ik niet bij thuisbezorgd duurt altijd te lang terwijl als ik bij hetzelfde restaurant bestel maar dan via Uber heb ik binnen een 15 min
En blijkt nog eens goedkoper ook.
Zo das irri Cateau, heb je het inmiddels ontvangen, en was het te eten?
Rouge foto's van de pasta bedoel je? Niet gemaakt :$

'You are the dancing queeeeeen heb je even voor mij lalalalalala... ik lig ooop mn kussen stiiill te dromeeeen why tell me why tell me why tell me whyyyyy'
Zo, Phoebs foute-liedjes-zender stond weer aan in mijn hoofd vandaag... :facepalm: :proud:
Echt ik snap mijn brein soms echt voor geen meter... nou ja altijd muziek in je koppie is ook wel weer gezellig ;-D
En deze speciaal voor Rouge als we toch bezig zijn.
(Ik zing niet omdat ik vrolijk ben, ik ben vrolijk omdat ik zing :hyper:)
https://m.youtube.com/watch?v=vAKiM-zXQNg

Fijn, nou zit die in mn kop... grrrrr :thunder: :hihi:
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 07-04-2021 22:54
14.94% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven