Viva zoekt alle pijlers

Grappigste/leukste/meest bijzondere moment op het VIVA-forum

27-05-2016 10:52 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is allemaal al tot in den treure uitgekauwd
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 27 mei 2016 @ 12:49:

Ik vond dat topic ook leuk van die vrouw die thuiskwam en dat er dan steeds dingen verplaatst waren. En dat ze de buurvrouw verdacht of een ex ofzo, ik weet het niet meer precies. Het was echt een cliffhanger.Dát zou nog eens een insteek zijn, alle mysteries oplossen in een artikel! Over de verplaatste spullen, de trouwdag van Schuimspekkie, de emmer, het huis van de buren. En dan ook meteen kijken hoe het gaat met de machinist, het slachtoffer van de klauwhamer, of er nou echt een relatie was met een buitenlandse muzikant, etc.
Vergeet de graspollen trekkende foetushouding mevrouw niet. Daar wil ik ook wel een follow up van lezen.
quote:Deadpool schreef op 27 mei 2016 @ 13:06:

[...]





Ja maar als je DAAR wat over zegt (zoals de plista content over seks tieten piemels en ander puberaal gedoe, dan worden je berichten gewoon gewist want offtopic) Of je word na napraat verbannen waar geen mod meer meeleest want ik zie ze daar nooit reageren op opbouwende kritiek.Ook bijzonder, daar zo bovenop zitten maar cyberpesten en racisme is helemaal geen punt. Misschien eens een reportage achter de schermen doen zodat wij als trouwe inkomstenbron schrijvers ook weten hoe het nou toch werkt. Dat lijkt me wel boeiend. Moet iemand me een seintje geven hoor, dan haal ik de Viva eens.



Voor ik weer helemaal offtopic ben, de volgende topics vond ik ook bijzonder: Iemand die vast zat in een laars, Iemand met een kikker of muis in de keuken waar ze niet meer in durfde en de buurman die wel of niet dood was. Vooral de up dates zijn leuk om te volgen. O ja het topic van die mevrouw die in verwachting was van een tweeling en hier een vraag stelde over vocht lekken (dacht ik). Ze bleek gescheurde vliezen te hebben en de kindjes zijn veel te vroeg geboren, wel goedgekomen met ze.
Alle reacties Link kopieren
De smulsteen.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Sommigen zijn heel adrem en grappig. Ik heb geen speciaal topic in gedachten of speciale posters.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:mwcactus schreef op 27 mei 2016 @ 14:06:



Voor ik weer helemaal offtopic ben, de volgende topics vond ik ook bijzonder: Iemand die vast zat in een laars,

Dat was Mylenevalerie.

Heel leuk topic was dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven