Viva zoekt alle pijlers

Saunablunders

09-08-2016 14:22 145 berichten
Lieve forummers,



Voor een productie in VIVA zijn wij op zoek naar saunablunders. Ben jij weleens in je nakie je knappe buurman tegengekomen of werd je onverwachts ongesteld midden in de stoomcabine? Deel je gênante verhalen hier!
Alle reacties Link kopieren
in je nakie?
l'état c'est moi
Alle reacties Link kopieren
Ik werd zo hard ongesteld dat het hele bad rood was en toen ben ik er lekker in gaan zwemmen en heb ik er wat uit gedronken, heerlijk ijzer!
l'état c'est moi
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat jullie hier de bovengenoemde blunders zullen horen. Zelf zou ik het totaal niet gênant vinden om mijn buurman in de sauna tegen te komen. Hij staat in z'n nakie en ik ook. Dus wat maakt dat dan weer uit. Iedereen is vaak naakt in de sauna.
Alle reacties Link kopieren
"overkokende melk"



Gaf nog borstvoeding en was vergeten op tijd te kolven, lag zo lekker haha.
Alle reacties Link kopieren
Lekkende borsten inderdaad. 1x gezien hoe een stel in een bubbelbad zat te praten en vrouw ineens een klap kreeg van haar man.



Verder niets en ik ga zeker 10x per jaar.
Ik heb er wel een (maar alleen grappig omdat het iemand anders overkwam). Ik zat met een vriendin in een vrij donkere stoomcabine. Er stapt een vrouw binnen en die wil gelijk gaan zitten. Maar omdat het dus vrij donker was en er veel stoom was zag ze niet waar ze ging zitten en ze ging op schoot bij iemand anders zitten.
Je buurman tegenkomen is een blunder? Okeeee.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 09 augustus 2016 @ 14:49:

Je buurman tegenkomen is een blunder? Okeeee.....

Blijkbaar.



Hihi. Ofzo.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Nee geen blunders tot nu toe maar ik Ben soms wel verbaast als ik met vriend ga hoe erg sommige vrouwen zonder schaamte hem van top tot teen bekijken..

Hij heeft dit zelf ook door en wilt nu ook bijna niet meer gaan omdat hij zich er niet fijn bij voelt.

Erg jammer want juist door mij is die begonnen met sauna's bezoeken en na de laatste twee keer is die er klaar mee
Alle reacties Link kopieren
En dan heb ik het niet over vrouwen met hun partner of vrouwen van 50+

Het zijn vooral vrouwen van in de dertig die dan samen de sauna bezoeken en bij het in en uitlopen van een sauna of bij het douchen echt even alles bekijken zonder schaamte.

Terwijl ik dit zelf nooit ervaar dat een man mij in een sauna zo bekijkt.
Alle reacties Link kopieren
het is zeker 'komkommer' tijd
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:welcomehome schreef op 09 augustus 2016 @ 15:03:

En dan heb ik het niet over vrouwen met hun partner of vrouwen van 50+

Het zijn vooral vrouwen van in de dertig die dan samen de sauna bezoeken en bij het in en uitlopen van een sauna of bij het douchen echt even alles bekijken zonder schaamte.

Terwijl ik dit zelf nooit ervaar dat een man mij in een sauna zo bekijkt.



Wat is het probleem precies? Ik snap nooit zo goed dat mensen aan de ene kant stellen dat naakt heel normaal is en dat je je vooral niet moet schamen, maar dat ze dan aan de andere kant ineens niet willen kijken of bekeken worden?

Ik kijk altijd naar mensen. Mannen, vrouwen, kleding of naakt, ik kijk. En ik word bekeken. Vind ik prima. En nee, je gaat mensen niet uitgebreid zitten aanstaren, maar als je niet bekeken wil worden moet je een burka aantrekken of binnen blijven, lijkt me?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Wat zou er zo gênant kunnen zijn dan?



Een natte scheet?

Dat per ongeluk je tampon eruit valt?

Dat je kleding was verdwenen, zodat je in je badjas naar huis moest?
Ik ben wel eens een leidinggevende tegen gekomen die uitgebreid heeft staan gluren.

Vervolgens greep hij elke gelegenheid aan (erna) om er een ''lollige'' opmerking over te maken onder werktijd.



Heb ook een keer mijn benen verbrand tijdens een opgieting.. Op het moment zelf dacht ik.. ''Dit wordt wel heel erg warm'', vervolgens dacht ik ''niet zo aanstellen''.Totdat mijn vriend me erop wees dat de bovenkant van mijn benen zo ongeveer geroosterd was. de week erna was mijn huid nog steeds knalrood en geïrriteerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 09 augustus 2016 @ 15:19:

[...]





Wat is het probleem precies? Ik snap nooit zo goed dat mensen aan de ene kant stellen dat naakt heel normaal is en dat je je vooral niet moet schamen, maar dat ze dan aan de andere kant ineens niet willen kijken of bekeken worden?

Ik kijk altijd naar mensen. Mannen, vrouwen, kleding of naakt, ik kijk. En ik word bekeken. Vind ik prima. En nee, je gaat mensen niet uitgebreid zitten aanstaren, maar als je niet bekeken wil worden moet je een burka aantrekken of binnen blijven, lijkt me?





Nou sorry hoor maar volgens mij is er toch echt wel een verschil tussen "kijken" en ongenegeerd iemand helemaal van tot tot teen en terug bekijken.

Ik ga naar een sauna om een fijne relaxte dag te hebben.

Zou jij het prettig vinden als jij ergens aan het douche bent en er een man tegenover jou staat die jou volledig bekijkt zonder schaamte van top tot teen en weer terug? En niet even vlug zoals iedereen dat wel doet, Nee gewoon blijven kijken en alles bestuderen.

En naakt is voor mij idd heel normaal. Maar Ik vind het niet normaal als er zo nadrukkelijk gekeken word zonder schaamte en dat dan niet even 2 seconden maar gewoon echt van top tot teen en terug.

Als een man mij zo zou bekijken in de sauna zou ik er ook erg ongemakkelijk van worden.
quote:charimsha schreef op 09 augustus 2016 @ 15:48:

Ik ben wel eens een leidinggevende tegen gekomen die uitgebreid heeft staan gluren.

Vervolgens greep hij elke gelegenheid aan (erna) om er een ''lollige'' opmerking over te maken onder werktijd.



Heb ook een keer mijn benen verbrand tijdens een opgieting.. Op het moment zelf dacht ik.. ''Dit wordt wel heel erg warm'', vervolgens dacht ik ''niet zo aanstellen''.Totdat mijn vriend me erop wees dat de bovenkant van mijn benen zo ongeveer geroosterd was. de week erna was mijn huid nog steeds knalrood en geïrriteerd.Dat zijn wel twee rottige ervaringen.
quote:reisa1978 schreef op 09 augustus 2016 @ 16:10:

[...]





Dat zijn wel twee rottige ervaringen.

Dat helaas wel..

Maar goed, we gaan best vaak naar de sauna.. dus 2 mindere ervaringen op heel veel dagen/avonden relaxen is het me wel waard
Niet super gênant, maar toch enigszins ongemakkelijk.



Een vrouw die naast me kwam douchen was blijkbaar in de sauna te snel opgestaan en eruit gestapt. Ik zag haar 'wegzakken"en kon haar nog net opvangen, voordat ze plat op de tegelvloer zo vallen.



Toch apart als je dan ineens een onbekende naakte vrouw in je armen heb en langzaam op de grond legt.
Alle reacties Link kopieren
quote:welcomehome schreef op 09 augustus 2016 @ 16:09:

[...]





Nou sorry hoor maar volgens mij is er toch echt wel een verschil tussen "kijken" en ongenegeerd iemand helemaal van tot tot teen en terug bekijken.

Ik ga naar een sauna om een fijne relaxte dag te hebben.

Zou jij het prettig vinden als jij ergens aan het douche bent en er een man tegenover jou staat die jou volledig bekijkt zonder schaamte van top tot teen en weer terug? En niet even vlug zoals iedereen dat wel doet, Nee gewoon blijven kijken en alles bestuderen.



Aanstaren vind ik naar, maar bekijken mag van mij. Doe ik zelf ook. Dat 'even vlug' vind ik juist raar, komt gluurderig over. Maar of ik nou kleding aanheb of niet, je mag gewoon naar mij kijken. En ja, ik heb borsten en een kont. En een kut met een plukje haar. So what? Als iemand blijft staren is het vervelend, maar van mij hoeft hij echt niet stiekem te kijken en dan weer vlug weg te kijken alsof hij stiekem niet kijkt. Hypocriet gedoe.



quote:En naakt is voor mij idd heel normaal. Maar Ik vind het niet normaal als er zo nadrukkelijk gekeken word zonder schaamte en dat dan niet even 2 seconden maar gewoon echt van top tot teen en terug.

Als een man mij zo zou bekijken in de sauna zou ik er ook erg ongemakkelijk van worden.Zonder schaamte = zonder schaamte, toch? Of naakt is normaal, of niet, maar ik snap niet hoe je naakt normaal kunt vinden, maar dan toch vind dat je je moet schamen?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:welcomehome schreef op 09 augustus 2016 @ 16:09:

[...]





Nou sorry hoor maar volgens mij is er toch echt wel een verschil tussen "kijken" en ongenegeerd iemand helemaal van tot tot teen en terug bekijken.

Ik ga naar een sauna om een fijne relaxte dag te hebben.

Zou jij het prettig vinden als jij ergens aan het douche bent en er een man tegenover jou staat die jou volledig bekijkt zonder schaamte van top tot teen en weer terug? En niet even vlug zoals iedereen dat wel doet, Nee gewoon blijven kijken en alles bestuderen.

En naakt is voor mij idd heel normaal. Maar Ik vind het niet normaal als er zo nadrukkelijk gekeken word zonder schaamte en dat dan niet even 2 seconden maar gewoon echt van top tot teen en terug.

Als een man mij zo zou bekijken in de sauna zou ik er ook erg ongemakkelijk van worden.



Wat maakt t nou uit dat iemand kijkt? Of t nou staren is of even een blik.

Ik heb die behoefte zelf niet maar heb er geen probleem mee als ik aangestaard of bekeken word. Het is toch zonde als je daardoor leuke dingen gaat laten.
Ik begrijp het staar-verhaal van welcomehome wel hoor.

Zal voor haar vriend vooral erg onprettig zijn stel ik me zo voor.



Overigens ik nu 2 keer in de sauna geweest, badkleding-mag-dag. Ik badkleding samen met velen, echter ook velen zonder badkleding.

Alle leeftijden, alle haarkleuren, alle huidkleuren, alle lichaamsvormen......en ikzelf vind niets gek of raar of opvallend tot nog toe.

Ik staar zelf absoluut niet. Zie ook de meeste anderen niet staren. Vluchtige blikken dat wel. Dat doe je ook met kleding aan. Denk dat mensen vaak geneigd zijn juist bij bloot wat minder lang te kijken? Om zich de ander niet onprettig te laten voelen?



Ikzelf ben nog niet toe aan bloot, misschien komt dat een keer.

Fijn dat er badkleding-mag-dagen zijn. Alleen zeer beperkt, dat wel, dat aanbod zou ruimer mogen wat mij betreft.
quote:Troeteltje schreef op 09 augustus 2016 @ 17:52:

Ik begrijp het staar-verhaal van welcomehome wel hoor.

Zal voor haar vriend vooral erg onprettig zijn stel ik me zo voor.



Overigens ik nu 2 keer in de sauna geweest, badkleding-mag-dag. Ik badkleding samen met velen, echter ook velen zonder badkleding.





Dit vind ik zo vreemd. Badkleding mag.

Badkledingdagen, ok. Maar kiezen.



Een sauna in Eindhoven waar ik vroeger kwam had dat van 10 tot 13 of 14 uur ook.

Heel zelden zag je dan iemand met badkleding.

Het leek alsof die meer "bekijks" had dan de naakte gasten.
Dat dit het niveau van de Viva is vind ik een grotere blunder dan een blote buurman.



blun·der (de; m; meervoud: blunders) 1grove fout; flater

blun·de·ren (blunderde, heeft geblunderd) 1een bijzonder domme fout maken
Ja afgelopen keer verloor ik mijn moederkoek in het dompelbad. Die had al 20 jaar vastgezeten na de geboorte van mijn jongste. Stinken!!!! Ik ben snel weggelopen maar helaas werd ik herkend door Eleonora die gilde keihard: Meds je moederkoek ligt in het dompelbad.

Schaam schaam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven