Viva zoekt alle pijlers

Seks op een festival: ja of nee?

07-06-2016 10:18 59 berichten
Seks op festivals kan heel leuk zijn, maar vereist soms wat creativiteit. Voor een artikel op VIVA.nl zijn wij benieuwd naar jouw mening over de volgende stelling:

Seks op een festival(camping): doen of niet doen?



Ben je zelf weleens met iemand een festivaltentje in gedoken? En zo ja, heb je tips hoe je dit zo handig mogelijk kan laten verlopen?
Alle reacties Link kopieren


Als ik genoeg zegeltjes heb gespaard, kan ik dit jaar eindelijk naar BeoWorld voor mijn initiatieriten.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Backstage-seks op festivals is trouwens niet aan te raden. Of je moet je luchtbed meenemen.
quote:Dana schreef op 07 juni 2016 @ 13:43:



Als ik genoeg zegeltjes heb gespaard, kan ik dit jaar eindelijk naar BeoWorld voor mijn initiatieriten.

[afbeelding]Ik stuur Meds vast rooksignalen!
Alle reacties Link kopieren
Zolang iedereen z'n rotzooi maar opruimt vind ik het best . En er geen minderjarige bezoekers zijn .

Ik zou zeggen leef jezelf lekker uit, je leeft tenslotte maar 1 keer .
anoniem_290143 wijzigde dit bericht op 07-06-2016 17:37
Reden: typfout
% gewijzigd
alles is energie
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, alleen weet ik niet waar ik dat kind dan moet laten.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Tips? Want jullie gaan op redactie-uitje eens wild los op een festival?



Nou. Ehhh. Geniet ervan dan maar. En als extra tip: neem condooms mee.



Tjee. Soms ben ik zo blij dat ik geen werk heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 07 juni 2016 @ 12:46:

Afgelegen plekje op een festivalterrein? De wc's? Ach jasses, als er iets goor is op een festival zijn het de wc's. Daar gaat je zin spontaan van over
Alle reacties Link kopieren
Zeker doen!



Er is niks beters dan seks op een festival, je leert een mooi persoon kennen, je duikt er mee je tent in, heerlijk intiem en lekker dicht op elkaar.





Groetjes??
Alle reacties Link kopieren
Een tip is trouwens nog; zet iets van muziek aan als je niet wilt dat andere je horen, een veldbetje word ook aangeraden inplaats van een luchtbed!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven