Werk & Studie alle pijlers

3 dagen geen stage ivm goedkoper ticket?

26-08-2009 16:28 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een dilemma. Ik ga in okt naar mijn vriend in Engeland, waar hij dan studeert. Het is dan de herfstvakantie.

Ik loop dan ook stage. In deze periode. Ik ben alleen vrij met de schoolvakanties. Nu is het punt dat ik voor 5 euro bij Ryanair kan boeken...Maar dat kan alleen op woensdag en niet op de vrijdagavond dat ik het liefst weg ga. Kan ik het maken om 3 dagen stage te missen, alleen omdat ik dan goedkoper naar mijn vriend kan? Ik kan het wel evt in halen....Ik moet van school 28-32 uur per week werken. Ik werk er standaard 32 uur dus ik kan ook zeggen, dat ik vrij neem. Ik werk iig 4 weken daar al dus 16 uur te veel van wat school minimaal wilt. Dus kan ik iig 2 dagen 'vrij' nemen. En 1 dag inhalen........

Maar kan ik dat naar mijn stage toe maken.....Kan ik zeggen dat ik er dan gewoon niet ben.......

Wat vinden jullie. Ik vind het erg lastig en dubbel......

Groetjes MMR

ps. Ik begin pas 1 sept en kan tot vanavond 00:00 uur voor de actie van 5 euro boeken....Dus kan het niet al vragen.....
Spijbelen van school daar zul je mij niet over horen

Als je het vantevoren goed overlegt, dan kan er vaak best een hoop. Het gaat pas mis als dat overleg er niet is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven