Werk & Studie alle pijlers

4 dagen werken hoeveel salaris??????????

05-01-2010 20:01 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik werk al een aantal jaren niet meer omdat ik in het buitenland heb gewoond,nu ik weer hier in Nederland woon en alles weer op de rails heb wil ik 3 a 4 dagen gaan werken.Ik heb een zoontje van 3,5 jaar en wil niet fulltime werken.

Mijn vraag is dus hoeveel zou je verdienen met 3 a 4 dagen en dan het liefst netto natuurlijk.

Welke richting weet ik nog niet.

Maar ga even van het minimaal uit.Wie werkt er 3 of 4 dagen of weet dit?
quote:sarah2ndlife schreef op 05 januari 2010 @ 21:31:

[...]

Dan verdien ruim 90,85 euro netto per uur.

wat doe jij dan voor werk??20 uur per week is ongeveer 90 uur per maand. Je rekensom klopt dus niet! 1800/90=20 euro per uur (netto)
Ik vond het al zoveel, maar voor mij wordt wel 200 euro gedeclareerd als het niet meer is, per uur.

Kun je nagaan.
Werk 27 uur onder de schooltijden en verdien daar 1400 euro netto mee.
quote:misschicken schreef op 05 januari 2010 @ 20:04:

Met 3 a 4 dagen als schoonmaakster net iets minder dan als 3 a 4 dagen als hersenchirurg....

Dacht je trouwens dat we geen antwoord zouden geven als je één vraagteken zou gebruiken?

Anyway, er valt dus niets zinnigs over te zeggen als je kunt aangeven binnen welke sector/welke functie je wilt werken.
Peas on earth!
4 dagen in het onderwijs, soms is dat 30 uur, soms 50 uur per week, verdien 2000 netto, ongeveer.
Ik werk 40 uur, ben 25 jr. oud en verdien netto zo'n 1450. Met m'n nieuwe baan wordt het iets meer.. Nieuwe baan is op HBO niveau.
Perfectionisme is niet perfect...
quote:HEMAlover schreef op 05 januari 2010 @ 21:38:

[...]

20 uur per week is ongeveer 90 uur per maand. Je rekensom klopt dus niet! 1800/90=20 euro per uur (netto)

ja tuurljk, stom van me, was nog maar net wakker (kutsmoes), moet kunnen.

maar je hebt helemaal gelijk, dan vind ik het weer bar weinig voor zo een functie eerlijk gezegd.
x
Nou, ik zou het wel doen hoor 1800 netto voor 20 uur. Dat verdien ik nu voor 36, haha.
TO, durf je nog terug te komen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
voordat iedereen nu zijn salaris gaat opnoemen, daar is al een topic voor Hier
quote:Lika schreef op 05 januari 2010 @ 22:12:

voordat iedereen nu zijn salaris gaat opnoemen, daar is al een topic voor HierJe hebt helemaal gelijk! Zou zonde zijn om dit mooie topic te verpesten...
quote:HEMAlover schreef op 05 januari 2010 @ 22:13:

[...]

Je hebt helemaal gelijk! Zou zonde zijn om dit mooie topic te verpesten...
Hangt van je bruto slarais af en welke CAO. Bruot-netto kan je bv op Raet berekenen. Succes met zoeken en vinden!
En dan nog is bruto-netto online berekenen nog maar een slag in de lucht, want hangt van zoveel meer factoren af!

TO, je vraag is echt veel te algemeen, makkelijker als je wat meer info komt geven en dan nog is het met een natte vinger in de lucht wapperen hoeveel jij ongeveer gaat verdienen bruto, laat staan netto.
Misschien moet ze zich eerst eens concentreren op het uberhaupt vinden van een baan.
Ik denk dat je dan 4/5 krijgt van wat je normaal zou krijgen als je full-time zou werken.
quote:isabon schreef op 05 januari 2010 @ 21:41:

Ik vond het al zoveel, maar voor mij wordt wel 200 euro gedeclareerd als het niet meer is, per uur.

Kun je nagaan.tijd om partner te worden. (serieus)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven