Werk & Studie alle pijlers

4 dagen werken hoeveel salaris??????????

05-01-2010 20:01 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik werk al een aantal jaren niet meer omdat ik in het buitenland heb gewoond,nu ik weer hier in Nederland woon en alles weer op de rails heb wil ik 3 a 4 dagen gaan werken.Ik heb een zoontje van 3,5 jaar en wil niet fulltime werken.

Mijn vraag is dus hoeveel zou je verdienen met 3 a 4 dagen en dan het liefst netto natuurlijk.

Welke richting weet ik nog niet.

Maar ga even van het minimaal uit.Wie werkt er 3 of 4 dagen of weet dit?
Het scheelt al wel of je weet in welke sector je gaat werken.

Wat is je vooropleiding en wat vind jij leuk?
Nee echt?
Dat ligt toch helemaal aan welk werk je gaat doen?
Dat zal er ernstig aan liggen wat je gaat doen natuurlijk...

Ik verdien voor 3 dagen 1700 euro netto. De vakkenvuller van AH vast minder en de rechter vast meer.
Met 3 a 4 dagen als schoonmaakster net iets minder dan als 3 a 4 dagen als hersenchirurg....
Dat ligt helemaal aan het werk dat je gaat doen. Als je op het minimumloon zit kom je met 3 á 4 dagen werken te kort.
Heel veel of heel weinig of iets daartussenin...
Iets meer als het aantal vraagtekens in je titel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bij het minimumloon hou je bij 4 dagen (80%) zo'n 950 euro netto over. Maar in de meeste beroepen zul je wel iets boven het minimumloon uitkomen.
Het ligt er nogal aan of je 4 dagen in de week hersenchirurg bent of putjesschepper.

Branche, opleidingsniveau en ervaring is wel belangrijk om te weten voor een inkomensschatting.
quote:misschicken schreef op 05 januari 2010 @ 20:04:

Met 3 a 4 dagen als schoonmaakster net iets minder dan als 3 a 4 dagen als hersenchirurg....Iets. Scheelt niet veel. Paar tientjes.
ik kijk in mijn glazen bol en ik zeg 246,09 per week. Bruto.

Ah, Misschicken was me voor me de hersenchirurg. We komen zeker uit dezelfde kringen .... (kots)
quote:Suze2 schreef op 05 januari 2010 @ 20:04:

Ik verdien voor 3 dagen 1700 euro netto. De vakkenvuller van AH vast minder en de rechter vast meer.Allememaggies! Wat voor een werk doe je dan?
Nee echt?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2010 @ 20:06:

[...]

Iets. Scheelt niet veel. Paar tientjes.Jij schrijft wat ik dacht
...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2010 @ 20:06:

[...]

Iets. Scheelt niet veel. Paar tientjes.ja hooguit.
tsja... het is geen goed nederlands, maar ze schrijft "ga even van het minimaal uit", waamee ik aanneem dat ze het minimumloon bedoelt. Ik zeg, Sunemom gaat door voor de vaatwasser
anoniem_21935 wijzigde dit bericht op 05-01-2010 20:10
Reden: laat ik zelf ook proberen enigszins goed Nederlands te schrijven ;-)
% gewijzigd
quote:Lika schreef op 05 januari 2010 @ 20:08:

tsja... het is niet goed nederlands, maar ze schrijft "ga even van het minimaal uit", waamee ik aanneem dat ze het minimumloon bedoelt. ik zeg, Sunemom gaat door voor de vaatwasser Mag het ajb ook een droger zijn. Die is al meer dan een halfjaar stuk (beyond repair) en ik heb geen geld voor een nieuwe, maar ik baal momenteel wel van de gigantische hoeveelheid drogende was die mijn 3de verdieping bevolkt.
Nee, drogers zijn echt uit de mode!

Was laten drogen op de 3de verdieping is zoooo 2010!
Nee echt?
quote:Sunemom schreef op 05 januari 2010 @ 20:11:

[...]

Mag het ajb ook een droger zijn. Die is al meer dan een halfjaar stuk (beyond repair) en ik heb geen geld voor een nieuwe, maar ik baal momenteel wel van de gigantische hoeveelheid drogende was die mijn 3de verdieping bevolkt.Van mij wel Sunemom, nu nog even wachten op TO of dit inderdaad het goede antwoord was, en dan Viva even vragen om een sponsor voor de wasdroger
3 a 4 dagen van hoeveel uur?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Lika is wat milder voor je gestemd Sunemom....(-;
Nee echt?
Hoe kun je nou van het minimum uitgaan? Dat gaat alleen op bij miniumum jeugdloon, toch? En dan nog is dat voor elke sector anders.

Dus nu moeten we klotenbaantjes gaan bedenken , daar het bijbehorende salaris van gaan Googlen en dat dan delen om aan 3 ( en dan weer, want dan ook nog 4 ) dagen per week te komen en hoeveel salaris dat dan per maand is.
quote:suus0105 schreef op 05 januari 2010 @ 20:12:

Nee, drogers zijn echt uit de mode!

Was laten drogen op de 3de verdieping is zoooo 2010!

Dat is ook wel weer waar

* bedenkt zich dat ze net haar draagdoek op de 3e te drogen heeft gehangen uit angst hem te verprutsen *
quote:himalaya schreef op 05 januari 2010 @ 20:14:

3 a 4 dagen van hoeveel uur?Doe maar wat, joh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven