Werk & Studie alle pijlers

4 dagen werken hoeveel salaris??????????

05-01-2010 20:01 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik werk al een aantal jaren niet meer omdat ik in het buitenland heb gewoond,nu ik weer hier in Nederland woon en alles weer op de rails heb wil ik 3 a 4 dagen gaan werken.Ik heb een zoontje van 3,5 jaar en wil niet fulltime werken.

Mijn vraag is dus hoeveel zou je verdienen met 3 a 4 dagen en dan het liefst netto natuurlijk.

Welke richting weet ik nog niet.

Maar ga even van het minimaal uit.Wie werkt er 3 of 4 dagen of weet dit?
Het scheelt al wel of je weet in welke sector je gaat werken.

Wat is je vooropleiding en wat vind jij leuk?
Nee echt?
Dat ligt toch helemaal aan welk werk je gaat doen?
Dat zal er ernstig aan liggen wat je gaat doen natuurlijk...

Ik verdien voor 3 dagen 1700 euro netto. De vakkenvuller van AH vast minder en de rechter vast meer.
Met 3 a 4 dagen als schoonmaakster net iets minder dan als 3 a 4 dagen als hersenchirurg....
Dat ligt helemaal aan het werk dat je gaat doen. Als je op het minimumloon zit kom je met 3 á 4 dagen werken te kort.
Heel veel of heel weinig of iets daartussenin...
Iets meer als het aantal vraagtekens in je titel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bij het minimumloon hou je bij 4 dagen (80%) zo'n 950 euro netto over. Maar in de meeste beroepen zul je wel iets boven het minimumloon uitkomen.
Het ligt er nogal aan of je 4 dagen in de week hersenchirurg bent of putjesschepper.

Branche, opleidingsniveau en ervaring is wel belangrijk om te weten voor een inkomensschatting.
quote:misschicken schreef op 05 januari 2010 @ 20:04:

Met 3 a 4 dagen als schoonmaakster net iets minder dan als 3 a 4 dagen als hersenchirurg....Iets. Scheelt niet veel. Paar tientjes.
ik kijk in mijn glazen bol en ik zeg 246,09 per week. Bruto.

Ah, Misschicken was me voor me de hersenchirurg. We komen zeker uit dezelfde kringen .... (kots)