Werk & Studie alle pijlers

4 dagen werken hoeveel salaris??????????

05-01-2010 20:01 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik werk al een aantal jaren niet meer omdat ik in het buitenland heb gewoond,nu ik weer hier in Nederland woon en alles weer op de rails heb wil ik 3 a 4 dagen gaan werken.Ik heb een zoontje van 3,5 jaar en wil niet fulltime werken.

Mijn vraag is dus hoeveel zou je verdienen met 3 a 4 dagen en dan het liefst netto natuurlijk.

Welke richting weet ik nog niet.

Maar ga even van het minimaal uit.Wie werkt er 3 of 4 dagen of weet dit?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2010 @ 20:15:

Hoe kun je nou van het minimum uitgaan? Dat gaat alleen op bij miniumum jeugdloon, toch? En dan nog is dat voor elke sector anders.

Dus nu moeten we klotenbaantjes gaan bedenken , daar het bijbehorende salaris van gaan Googlen en dat dan delen om aan 3 ( en dan weer, want dan ook nog 4 ) dagen per week te komen en hoeveel salaris dat dan per maand is.Ook voor volwassenen heb je een wettelijk minimumloon BGB
Personeelsadvertenties van de door jou gewenste baan bekijken in de krant/op internet, daar staat vaak een salarisindicatie bij. Bruto en al dan niet inclusief vakantietoeslag.

En als je dat weet reken je het om naar het door jou gewenste aantal uren. En van dat bedrag neem je dan ongeveer 2/3 en dat is dan ongeveer je netto salaris.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Lika schreef op 05 januari 2010 @ 20:16:

[...]

Ook voor volwassenen heb je een wettelijk minimumloon BGBJa, dat bedoelde ik....kwam er een beetje rottig uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://home.szw.nl/index. ... ctype_id=6&link_id=180842
Minimum jeugdloon 23 jaar

en ouder :

1.407,60 per maand

324,85 per week

64,97 per dag
quote:suus0105 schreef op 05 januari 2010 @ 20:07:

[...]

Allememaggies! Wat voor een werk doe je dan?Ik ben beleidsmedewerker. Hoezo? Veel? Weinig?