Werk & Studie alle pijlers

4 dagen werken hoeveel salaris??????????

05-01-2010 20:01 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik werk al een aantal jaren niet meer omdat ik in het buitenland heb gewoond,nu ik weer hier in Nederland woon en alles weer op de rails heb wil ik 3 a 4 dagen gaan werken.Ik heb een zoontje van 3,5 jaar en wil niet fulltime werken.

Mijn vraag is dus hoeveel zou je verdienen met 3 a 4 dagen en dan het liefst netto natuurlijk.

Welke richting weet ik nog niet.

Maar ga even van het minimaal uit.Wie werkt er 3 of 4 dagen of weet dit?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2010 @ 20:15:

Hoe kun je nou van het minimum uitgaan? Dat gaat alleen op bij miniumum jeugdloon, toch? En dan nog is dat voor elke sector anders.

Dus nu moeten we klotenbaantjes gaan bedenken , daar het bijbehorende salaris van gaan Googlen en dat dan delen om aan 3 ( en dan weer, want dan ook nog 4 ) dagen per week te komen en hoeveel salaris dat dan per maand is.Ook voor volwassenen heb je een wettelijk minimumloon BGB
Personeelsadvertenties van de door jou gewenste baan bekijken in de krant/op internet, daar staat vaak een salarisindicatie bij. Bruto en al dan niet inclusief vakantietoeslag.

En als je dat weet reken je het om naar het door jou gewenste aantal uren. En van dat bedrag neem je dan ongeveer 2/3 en dat is dan ongeveer je netto salaris.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Lika schreef op 05 januari 2010 @ 20:16:

[...]

Ook voor volwassenen heb je een wettelijk minimumloon BGBJa, dat bedoelde ik....kwam er een beetje rottig uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://home.szw.nl/index. ... ctype_id=6&link_id=180842
Minimum jeugdloon 23 jaar

en ouder :

1.407,60 per maand

324,85 per week

64,97 per dag
quote:suus0105 schreef op 05 januari 2010 @ 20:07:

[...]

Allememaggies! Wat voor een werk doe je dan?Ik ben beleidsmedewerker. Hoezo? Veel? Weinig?
Punt is dat het een beetje gokken blijft hoeveel je dan netto over houdt.

Eigenlijk schrik ik elke keer weer van het minimum en modale inkomen; wel goed want dan blijf ik me af en toe realiseren dat ik écht niet te klagen heb over mijn baan en inkomen (weet ik ook wel, maar toch)
quote:Suze2 schreef op 05 januari 2010 @ 20:24:

[...]

Ik ben beleidsmedewerker. Hoezo? Veel? Weinig?Ik vond het redelijk normaal Suze, maar ja, ik schreef hierboven ook al dat ik iedere keer schrik van hoe weinig het minimum loon is, dus ik gok dat ze het hoog vindt.
Ik werk gemiddeld 28/32 uur per week op een kinderdagverblijf. Wat neer komt op drie of drie en een halve dag werken. Ongeveer 9 uur per dag!

Netto is dat gemiddeld 1200 euro. Daarnaast heb ik wel recht op kindgebonden budget, zorg- en huurtoeslag. En dan krijg je eens per kwartaal ook nog je kinderbijslag.
quote:suus0105 schreef op 05 januari 2010 @ 20:12:

Nee, drogers zijn echt uit de mode!

Was laten drogen op de 3de verdieping is zoooo 2010!Ben ik eindelijk ook eens hip!
quote:Lika schreef op 05 januari 2010 @ 20:26:

[...]

Ik vond het redelijk normaal Suze, maar ja, ik schreef hierboven ook al dat ik iedere keer schrik van hoe weinig het minimum loon is, dus ik gok dat ze het hoog vindt.Oh, ok. Ik ben tevreden. Ik vind het een passend salaris.
Minimumloon voor 24 uur per week (3x8 of 4x6 dus) zit iets onder de 1000 bruto, wat neerkomt op iets minder dan 800 euro netto.
Mijn salaris voor 32 uur is 1150 netto, gelukkig is dat ex fooi en krijg ik bovenop mijn salaris nog een fooitje wat mijn werkgever kilometer vergoeding noemt (als het meters had vergoed had het de lading gedekt, kilometers ver kom je er niet mee)

Ben nu bezig met een sollicitatie in een winkel voor 38 uur, maar ik ben bang dat dhttp://forum.viva.nl/templates/viva/img/icons/toolbar/toolbar-sprite.gifat ook geen vetpot is.
Jeetjemineetje...3 dagen en 1700 netto...en ik werk 5 dagen en verdien dat nog niet. Wat doe je dan toch??
Ruim 1900 euro voor 4 dagen werken (32 uur). En dat is werk op hbo-niveau.
Ik zou zeggen, kijk eens op loonwijzer.nl. Er zijn sites waar je bruto bedragen kunt herrekenen naar netto bedragen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2010 @ 20:15:

Hoe kun je nou van het minimum uitgaan? Dat gaat alleen op bij miniumum jeugdloon, toch? En dan nog is dat voor elke sector anders.

Dus nu moeten we klotenbaantjes gaan bedenken , daar het bijbehorende salaris van gaan Googlen en dat dan delen om aan 3 ( en dan weer, want dan ook nog 4 ) dagen per week te komen en hoeveel salaris dat dan per maand is.Ik vind jou echt heel grappig .
Ik werk 20 uur tijdens schooltijden en verdien 1817,50 netto

Toen ik 32 uur werkte was dat rond de 3400 netto dacht ik.

Ligt nogal aan opleiding en functie.
32 uur per week = 4 dagen = 1950 euro per maand netto (mbo niv)
Pfoe, zou willen dat ik al 950 euro per maand binnen haal.

Ik zit maar rond de 400/500 euro per maand, 20 uur werk per week.

En ik zoek hard door naar ander werk

en een opleiding.
quote:isabon schreef op 05 januari 2010 @ 21:27:

Ik werk 20 uur tijdens schooltijden en verdien 1817,50 netto

Toen ik 32 uur werkte was dat rond de 3400 netto dacht ik.

Ligt nogal aan opleiding en functie.

Dan verdien ruim 90,85 euro netto per uur.

wat doe jij dan voor werk??
dubbel
Wow..........
quote:sarah2ndlife schreef op 05 januari 2010 @ 21:31:

[...]

Dan verdien ruim 90,85 euro netto per uur.

wat doe jij dan voor werk??Ja dat zou kunnen ja. Ik ben advocaat-medewerker
De partners verdienen nog veel en veel meer. Ik ben in de advocatenwereld maar een simpele hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven