Werk & Studie alle pijlers

Ai veel te vroeg

24-07-2012 06:28 7 berichten
Nou zit je dan helemaal Remi in een groot leeg magazijn.

beginnen normaliter om 6 uur, en in de zomer draaien we een zomerrooster en afhankelijk van het werk de dag erop beginnen we wel eens een uurtje later. Zo doende ook vandaag, ALLEEN wist ik dat dus niet. FIJN.

Maar goed heb al verse koffie gezet, en mail bijgewerkt. mijn collegas kunnen hun ochtend in elk geval goed beginnen met verse koffie.

Ik wens jullie allen een hele fijne stralende dag, vol leuke momenten.
Alle reacties Link kopieren
Och dat zuigt! Sterkte vandaag en desondanks ook een stralende dag gewenst!
quote:natonco schreef op 24 juli 2012 @ 06:30:

Och dat zuigt! Sterkte vandaag en desondanks ook een stralende dag gewenst!Dank je wel, gaat vast wel goed komen haha.
Dat klinkt saai zeg, hopelijk komen er snel mensen van hier met je kletsen.

Ik was vandaag al om half 6 klaarwakker, maar dat geeft niets, want het wordt een stralende dag vandaag .
Oef... Mag je dan niet een uurtje eerder naar huis? Het is tenslotte mooi weer!
@ iris, saai is het zeker en kan ook niet in het kantoor om overal het licht aan te doen, dus boven is het stikken donker haha. maar als het goed komen zo mijn collega,s dus dan ben ik niet meer alleen.

@ samzoen, denk het niet maar ga wel vragen of ik een half uurtje eerder weg mag. wie niet waagt die niet wint.. en iets met brutale meiden hebben de halve wereld ofzo
Da's lekker zo vroeg in je eentje. Wij zijn onlangs met de afdeling verhuisd naar een zogenaamde kantoortuin. Zat ik eerst soms zeker het eerste uur lekker in mijn uppie (kon ik rustig wakker worden), nu kom ik binnen om 7 uur en dan zitten er al mensen uitgebreid te praten. Geen rust meer dus 's morgens. Ik zou er dus even lekker van genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven