Alles mislukt op het werk, help!
donderdag 11 april 2019 om 19:11
Hoi allemaal!
Ik hoop wat tips op te doen en wat advies te krijgen.
Ik loop op dit moment stage, ik ben bijna op de helft.
Ik vind het alleen niet zo heel leuk maar bovenal voel ik me ineens ontzettend onzeker. Sommige dingen willen maar niet lukken (dingen die ik zelf in het verleden wel gewoon heb gekund) en deze week is werkelijk alles wat ik heb gedaan mislukt. Ik zie het allemaal best somber in en heb het gevoel dat ik mezelf niet kan bewijzen. Ik voel me ineens een ander persoon, ik ben van mezelf altijd heel enthousiast maar nu heb ik nergens meer zin in. Hoe kan ik mijn enthousiasme weer terug vinden? Hoe kan ik mij van dit soort dingen niets aan trekken?
Ik hoop wat tips op te doen en wat advies te krijgen.
Ik loop op dit moment stage, ik ben bijna op de helft.
Ik vind het alleen niet zo heel leuk maar bovenal voel ik me ineens ontzettend onzeker. Sommige dingen willen maar niet lukken (dingen die ik zelf in het verleden wel gewoon heb gekund) en deze week is werkelijk alles wat ik heb gedaan mislukt. Ik zie het allemaal best somber in en heb het gevoel dat ik mezelf niet kan bewijzen. Ik voel me ineens een ander persoon, ik ben van mezelf altijd heel enthousiast maar nu heb ik nergens meer zin in. Hoe kan ik mijn enthousiasme weer terug vinden? Hoe kan ik mij van dit soort dingen niets aan trekken?
schaapje11 wijzigde dit bericht op 11-04-2019 21:53
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
14.72% gewijzigd
donderdag 11 april 2019 om 21:55
Niet reageren op haar hoor.
donderdag 11 april 2019 om 22:00
Ik vind jouw post juist een en al getrut. Ze zegt toch dat ze wil leren, en ze erkent toch juist dat dingen niet goed zijn gegaan? Waarom je haar dan nog een trap na wil geven begrijp ik niet.Snowpink schreef: ↑11-04-2019 21:02Pejeka is wat kort door de bocht, maar dit is wel een Tina-topic geworden zeg. Kom op, je bent een masterstudent waarbij de stage niet helemaal lekker loopt. Big girl panties aan, ervan leren en weer aan de bak. Dat getrut met kus-emoticons en "het ligt niet aan jou" is leuk voor de stage van een brugklasser. Als je je werk niet goed doet ligt het wel aan jou.
donderdag 11 april 2019 om 22:19
Ik reageer op de strekking die het topic heeft gekregen. Dan is verder alles nu in orde toch?Lachattenoir schreef: ↑11-04-2019 22:00Ik vind jouw post juist een en al getrut. Ze zegt toch dat ze wil leren, en ze erkent toch juist dat dingen niet goed zijn gegaan? Waarom je haar dan nog een trap na wil geven begrijp ik niet.