Werk & Studie alle pijlers

Ander werk...

05-10-2012 16:05 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even wat tips nodig.

Mijn werk bevalt me steeds minder goed.

Er is een nieuwe eigenaar en zij gaat meer werken dan de vorige eigenaar, ook is zij erg aan het bezuinigen.

Dit betekend dat ik ( en nog 1 andere collega) uren en zelfs dagen moet inleveren aangezien wij degene zijn met een 0 uren contract.

Een andere collega heeft hier door al ontslag genomen en dus komen er nu wel weer wat extra uren bij maar, dan zit ik nog maar aan 1 of 2 dagen per week.

Ik wil nu gaan solliciteren naar een andere baan maar, wat zet ik in mijn sollicitatie brief wat betreft mijn huidige baan? Of wat zeg ik bij mijn sollicitatie gesprek hier over mocht daar naar gevraagd worden.
iets over ontwikkelmogelijkheden die in je huidige baan ontbreken?

edit: in ieder geval niet klagen over je nieuwe baas die 'zonodig' meer uren zelf wil werken ten koste van jouw baan. Nooit kwaadspreken over een vorige werkgever.
quote:Starshine schreef op vrijdag 05 oktober 2012 16:07 iets over ontwikkelmogelijkheden die in je huidige baan ontbreken?

edit: in ieder geval niet klagen over je nieuwe baas die 'zonodig' meer uren zelf wil werken ten koste van jouw baan. Nooit kwaadspreken over een vorige werkgever. Nee precies, lijkt me ook niet.
Zonder kwaad te spreken over je huidige baan kan je prima zeggen dat je graag meer uren zou willen werken dan wat binnen je huidige baan mogelijk is.
Zeggen dat je toe bent aan een nieuwe uitdaging.

En zoals wij hier zeggen; 'Niet schijten op een bord waar je van gegeten hebt'
Wat uggla zegt.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
ik heb opzicht ook niets tegen mijn huidige werk, er moet bezuinigd worden.... tja....

bedankt voor de reacties.
quote:Uggla schreef op vrijdag 05 oktober 2012 16:28 Zonder kwaad te spreken over je huidige baan kan je prima zeggen dat je graag meer uren zou willen werken dan wat binnen je huidige baan mogelijk is.

is ook waar, zal deze waarschijnlijk gebruiken.

morgen maar eens rond kijken bij de vacatures

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven