Werk & Studie alle pijlers

Antwoordnummer brief

21-06-2012 13:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag, waar ik zelf niet uitkom.

Gisteren heb ik een document verstuurd, naar een bedrijf in een voorgedrukte envelop met antwoordnummer, en dus geen verzendkosten.

Nu moet ik vandaag nog een document versturen, in een geschreven envelop van mezelf, kan ik daarvoor ook het antwoordnummer gebruiken? En dus geen verzendkosten?

Ik heb ook een postbus adres van het bedrijf, alleen komt mijn document dan niet rechtstreeks op de juiste afdeling terecht.

Kunnen jullie wijsheden mij helpen?
Ik zou zeggen; mail ze en vraag het. Ik zou het niet zomaar doen, word niet altijd gewaardeerd.
http://www.postnl.nl/voor ... ntwoordnummer+portokosten

Want je kunt zelf geen vraag invullen op de site van postnl.nl?
Hmmm oke, al zeiden ze wel dat het document van vandaag ook bij dat van gister in de envelop mocht. Al lag die toen al in de oranje bus, toen dit document vanochtend binnenkwam.
quote:qwerttu schreef op 21 juni 2012 @ 13:26:

http://www.postnl.nl/voor ... ntwoordnummer+portokosten

Want je kunt zelf geen vraag invullen op de site van postnl.nl?Excuus, mijn Google skills kwam niet verder dan websites met 'gratis post verzenden! Klik hier!
quote:lifeforever schreef op 21 juni 2012 @ 13:26:

Hmmm oke, al zeiden ze wel dat het document van vandaag ook bij dat van gister in de envelop mocht. Al lag die toen al in de oranje bus, toen dit document vanochtend binnenkwam.dan stuur je ht toch gewoon naar hetzelfde antwoordnummer. Ze geven het niet voor niets he
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een antwoordnummer werkt altijd, ongeacht welke envelop. Daar heb je geen voorgedrukte speciale envelop voor nodig.
quote:Snormel schreef op 21 juni 2012 @ 14:05:

Een antwoordnummer werkt altijd, ongeacht welke envelop. Daar heb je geen voorgedrukte speciale envelop voor nodig.Dankjewel! Hier zat even mijn twijfel, aangezien ik de voorgedrukte met -voor mij- gratis verzending al verstuurd heb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven