Arbeidsongeschikt
woensdag 10 mei 2017 om 23:20
woensdag 10 mei 2017 om 23:25
woensdag 10 mei 2017 om 23:28
quote:ambra schreef op 10 mei 2017 @ 23:25:
Wat is 'voor 3 maanden"?
Je bent -neem ik aan- niet voor slechts 3 maanden afgekeurd?
Is het drie maanden geleden dat je bent afgekeurd, bedoel je dat?
Ik zit ook in een hoog afkeuringspercentage maar werk nog wel een aantal uur per week. En dat wil ik zelf heel erg graag!3 maanden volledig afgekeurd deze gaan eind mei in. Daarna wordt ik opnieuw herkeurd gaan ze verder kijken . Dat snap ik ben al 2 jaar ziek maar altijd heen geweest maar nu gaat het gewoon echt niet meer.
Wat is 'voor 3 maanden"?
Je bent -neem ik aan- niet voor slechts 3 maanden afgekeurd?
Is het drie maanden geleden dat je bent afgekeurd, bedoel je dat?
Ik zit ook in een hoog afkeuringspercentage maar werk nog wel een aantal uur per week. En dat wil ik zelf heel erg graag!3 maanden volledig afgekeurd deze gaan eind mei in. Daarna wordt ik opnieuw herkeurd gaan ze verder kijken . Dat snap ik ben al 2 jaar ziek maar altijd heen geweest maar nu gaat het gewoon echt niet meer.
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan