Werk & Studie alle pijlers

Arbeidsongeschikt

10-05-2017 23:20 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen?

Ik ben voor 3 maanden volledig afgekeurd. Krijg dus een volledige wia maar ben ik dan verplicht om even goed nog op het werk te komen? Mijn werkgever wil dit namelijk wel graag.
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Als je volledig bent afgekeurd hoef je niet op je werk te komen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is 'voor 3 maanden"?

Je bent -neem ik aan- niet voor slechts 3 maanden afgekeurd?

Is het drie maanden geleden dat je bent afgekeurd, bedoel je dat?



Ik zit ook in een hoog afkeuringspercentage maar werk nog wel een aantal uur per week. En dat wil ik zelf heel erg graag!
Alle reacties Link kopieren
quote:ambra schreef op 10 mei 2017 @ 23:25:

Wat is 'voor 3 maanden"?

Je bent -neem ik aan- niet voor slechts 3 maanden afgekeurd?

Is het drie maanden geleden dat je bent afgekeurd, bedoel je dat?



Ik zit ook in een hoog afkeuringspercentage maar werk nog wel een aantal uur per week. En dat wil ik zelf heel erg graag!3 maanden volledig afgekeurd deze gaan eind mei in. Daarna wordt ik opnieuw herkeurd gaan ze verder kijken . Dat snap ik ben al 2 jaar ziek maar altijd heen geweest maar nu gaat het gewoon echt niet meer.
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 10 mei 2017 @ 23:25:

Als je volledig bent afgekeurd hoef je niet op je werk te komen.Bedankt
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Wat wil je baas dan dat je doet op je werk? Als je bent afgekeurd, is dat omdat je niet kan werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven