Werk & Studie alle pijlers

avondopleiding p en o

19-11-2014 09:38 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te denken om een opleidingen personeel en organisatie te gaan volgen.

Ik ben nu administratief medewerkster, maar mijn funktie gaat verdwijnen.

Dit zal dan een (avond)opleiding op MBO niveau moeten zijn.

Maar hoe is deze funktie om te doen sowieso?

Is het leuk en afwisselend?
Doe zelf de hbo-opleiding HRM en heb hier een klasgenoot die de mbo-variant heeft gevolgd en hier parttime in werkt. Er schijnt veel verschil te zijn in werkzaamheden wanneer je de mbo of hbo variant hebt gevolgd.

Zij mag de 'simpele' dingen doen zoals; administratie, sollicitanten uitnodigen of brieven versturen. Je bent dan eigenlijk de ondersteunende functie van de hr-professionals.
Ik vind het niet erg om een ondersteunende funktie te hebben.

Dat heb ik nu immers ook (ieder zijn/haar niveau).

Ik vraag me wel af of het een nuttige opleiding is. Of de kans op het vinden van een baan groter is.
Musegirl, ik zie op zich regelmatig vacatures waarin een MBO diploma in die richting wordt gevraagd. Denk dat je er best wat mee kunt.

En inderdaad, ieder zijn niveau. Jij bent ook een professional maar dan op een ander vlak

Succes!
Met p&o ben je wel gericht bezig, dus als je het leuk vindt om met salarisadministratie, sollicitanten etc. bezig te zijn lijkt me het een goede keuze.

Zoals minnimouse zegt komen er geregeld vacatures voorbij, vrijwel elk bedrijf heeft wel een p&o'er nodig.
Bedankt voor de reacties.

Ik ben me nog steeds aan het oriënteren. Ik hoop dat er een opleiding in de buurt te vinden is.

Het lijkt me op een interessante opleiding.

Heeft niemand hier verder ervaring mee??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven