Baalmomentje
dinsdag 30 mei 2017 om 16:56
Hey!
Even een baalmomentje.
2 weken geleden een toelatingsonderzoek gedaan voor de opleiding Toegepaste Psychologie. Over capaciteitentest en Nederlands had ik een goed gevoel.
Wiskunde A wat minder (al 10 jaar geen wiskunde gehad, en alleen op kader niveau).
Uitslag: Capaciteitentest Voldoende.
Nederlands 5,3
Wiskunde A 5,0
Gelukkig mogen ze herkanst worden, maar iemand enig idee of je de mogelijkheid krijgt het in te zien? Want dit betekent dat ik zowel bij Nederlands als Wiskunde 1 fout teveel heb gemaakt. Super balen, maar wie weet dat er toch toevallig een foutje teveel is gerekend. Je weet het nooit.
Heb toelatingscommissie meteen gemaild, maar die hebben het nu vast ook heel druk.
Even een baalmomentje.
2 weken geleden een toelatingsonderzoek gedaan voor de opleiding Toegepaste Psychologie. Over capaciteitentest en Nederlands had ik een goed gevoel.
Wiskunde A wat minder (al 10 jaar geen wiskunde gehad, en alleen op kader niveau).
Uitslag: Capaciteitentest Voldoende.
Nederlands 5,3
Wiskunde A 5,0
Gelukkig mogen ze herkanst worden, maar iemand enig idee of je de mogelijkheid krijgt het in te zien? Want dit betekent dat ik zowel bij Nederlands als Wiskunde 1 fout teveel heb gemaakt. Super balen, maar wie weet dat er toch toevallig een foutje teveel is gerekend. Je weet het nooit.
Heb toelatingscommissie meteen gemaild, maar die hebben het nu vast ook heel druk.
dinsdag 30 mei 2017 om 17:20
Dankjewel! Viel me zelf eigenlijk ook erg mee. Jammer dat je daar op dit moment niks aan hebt natuurlijk. Bedankt voor de tip, ga ik doen! Nog even vol er voor gaanMinkeDeWit schreef: ↑30-05-2017 17:18Wiskunde op kaderniveau gehad hebben en dan een 5 halen voor die test is echt ontzettend knap. Ik denk dat als je een paar uur steekt in de voorbereiding met een vwo-lesboek, je zonder problemen een voldoende haalt.