Werk & Studie alle pijlers

Baalmomentje

30-05-2017 16:56 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Even een baalmomentje.
2 weken geleden een toelatingsonderzoek gedaan voor de opleiding Toegepaste Psychologie. Over capaciteitentest en Nederlands had ik een goed gevoel.
Wiskunde A wat minder (al 10 jaar geen wiskunde gehad, en alleen op kader niveau).
Uitslag: Capaciteitentest Voldoende.
Nederlands 5,3
Wiskunde A 5,0
Gelukkig mogen ze herkanst worden, maar iemand enig idee of je de mogelijkheid krijgt het in te zien? Want dit betekent dat ik zowel bij Nederlands als Wiskunde 1 fout teveel heb gemaakt. Super balen, maar wie weet dat er toch toevallig een foutje teveel is gerekend. Je weet het nooit.
Heb toelatingscommissie meteen gemaild, maar die hebben het nu vast ook heel druk.
Hoe weet je wat de normering is? 1 vraag minder fout en dan van een 5,0 naar 5,5 gaan lijkt me stug, maar goed.
Op het opgavenformulier stond de normering
anoniem126 wijzigde dit bericht op 30-05-2017 17:29
4.88% gewijzigd
Wiskunde op kaderniveau gehad hebben en dan een 5 halen voor die test is echt ontzettend knap. Ik denk dat als je een paar uur steekt in de voorbereiding met een vwo-lesboek, je zonder problemen een voldoende haalt.
MinkeDeWit schreef:
30-05-2017 17:18
Wiskunde op kaderniveau gehad hebben en dan een 5 halen voor die test is echt ontzettend knap. Ik denk dat als je een paar uur steekt in de voorbereiding met een vwo-lesboek, je zonder problemen een voldoende haalt.
Dankjewel! Viel me zelf eigenlijk ook erg mee. Jammer dat je daar op dit moment niks aan hebt natuurlijk. Bedankt voor de tip, ga ik doen! Nog even vol er voor gaan :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven