Bedrijfsnaam
donderdag 1 februari 2018 om 11:35
Hoi allemaal!
Mijn moeder en ik willen een kinderopvang beginnen. Nu zijn we opzoek naar een leuke opvang naam.
Maar we komen er niet helemaal uit.
Het is ook nog een beetje onzeker allemaal of het door kan gaan, maar dat horen we deze week en anders volgende week.
Zouden jullie ons willen helpen?
Hier wat tips die misschien helpen:
Wij willen het liefst in de naam dat het duidelijk is dat we moeder en dochter zijn. Ik heb ook katten in huis, dus misschien leuk erin te verwerken.
Ik had zelf al iets met:
-Oppashuis Hello Kitty
-Familiehuis Hello Kitty
-Kinderdagverblijf de vrolijke kat
-KDV 't lieverheerstbeestje
-Familieopvang de kleine uil
-Moeder & Dochter opvang
Mochten jullie iets compleet andets hebben, laat maar horen! Ik sta voor alle leuke ideeën open.
Alvast ontzettend bedankt!
Mijn moeder en ik willen een kinderopvang beginnen. Nu zijn we opzoek naar een leuke opvang naam.
Maar we komen er niet helemaal uit.
Het is ook nog een beetje onzeker allemaal of het door kan gaan, maar dat horen we deze week en anders volgende week.
Zouden jullie ons willen helpen?
Hier wat tips die misschien helpen:
Wij willen het liefst in de naam dat het duidelijk is dat we moeder en dochter zijn. Ik heb ook katten in huis, dus misschien leuk erin te verwerken.
Ik had zelf al iets met:
-Oppashuis Hello Kitty
-Familiehuis Hello Kitty
-Kinderdagverblijf de vrolijke kat
-KDV 't lieverheerstbeestje
-Familieopvang de kleine uil
-Moeder & Dochter opvang
Mochten jullie iets compleet andets hebben, laat maar horen! Ik sta voor alle leuke ideeën open.
Alvast ontzettend bedankt!
zaterdag 3 februari 2018 om 09:00
zaterdag 3 februari 2018 om 09:02
Doe dan "de natte poes". Ik zou alleen geen rode gordijntjes achter de ramen hangen.
zaterdag 3 februari 2018 om 10:36
Eloise_Xennakiss schreef: ↑03-02-2018 10:07Toch altijd zo aardig dat de to ook reageren op hun eigen topics.
Vast uitgegleden over een stuk kattenstront en alle vingers gebroken zodat ze niet meer kan typen.
Goeiemorgen!