Werk & Studie alle pijlers

BetaalProbleem met IB-Groep

07-02-2010 16:28 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lening lopen die ik sinds een jaar terug betaal.

Ik heb eind vorige maand een automatisch aangemaakte brief van IB-groep ontvangen met daarin het bericht dat ik een betaalachterstand zou hebben van 1 maand. Ik zou

het termijn December 2009 niet hebben betaald.

Ondanks dat ik het vreemd vond dacht ik dat het wellicht wel zou kloppen en heb het bedrag wat nog miste meteen overgemaakt ... wat stom was. Ik ben daarna pas gaan kijken of het klopte en wat blijkt, ik had het termijnbedrag -weliswaar 3 dagen te laat maar toch- betaald.

Ik heb meteen een email verstuurd naar IB-groep met mn verhaal en ik krijg als reactie terug dat ik vooraf geen aankomende termijn kan aflossen en ik gewoon een acceptgiro krijg voor de maand Maart. Alsof ik rijk ben :|

En ik krijg als advies: "Als u dit niet wilt, kunt u de betaling via uw bank storneren."

Mijn vraag is, kan dat wel ?? Het ging hier om een bedrag wat ik zelf heb overgemaakt naar IB-groep. En op dit moment kan ik het geld echt wel voor wat beters gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor je reactie !! maar ik weet nu in ieder geval dat ik inderdaad een achterstand had.

Ik dacht al die tijd dat ik betaalde voor de daaropvolgende maand. December was ik dan idd vergeten te betalen en dacht dat bedrag ff snel begin Januari over te maken maar zo werkte het dus niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven