Werk & Studie alle pijlers

Bijbaan met kinderen

21-10-2017 17:20 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dit jaar begonnen met mijn studie Pedagogische Wetenschappen. Heeft iemand ervaringen of ideeën over een bijbaan in dit vakgebied? Alles wat ik vind dat te maken heeft met kinderen is vrijwilligerswerk (wat ik al doe, en ik moet nu ook wel weer geld gaan verdienen).
Oppassen.
Oppassen of huiswerkbegeleiding. Dat laatste is een lucratieve bezigheid als ik zo de tarieven zie.
Oppaswerk doe ik trouwens ook al.
In deeltijd bij een BSO werken:

https://www.fcb.nl/pedagogisch-medewerker-ontwikkeling

Met deze constructie moet je minstens 12 uur per week werken.
Ik ken een organisatie....Weet niet waar je woonachtig bent?
Ik ben hier ook naar op zoek. Doe geen opleiding in die richting maar zou het leuk vinden een bijbaan met kinderen te hebben.
Glencoco schreef:
21-10-2017 18:11
Ik ben hier ook naar op zoek. Doe geen opleiding in die richting maar zou het leuk vinden een bijbaan met kinderen te hebben.
In jouw geval: medewerker bij indoor speeltuin?
Quintessa schreef:
21-10-2017 18:17

Entree kaarten verkopen, bediening van de horeca. Er zijn onwijs veel kinderen maar je werkt er nauwelijks mee. ( Dochter hier doet dat)

Maar mocht het je toch wat lijken, bij mijn dochter waren onlangs vacatures. Via pb wil ik wel vertellen waar ze werkt.
Andersom schreef:
21-10-2017 18:19
Entree kaarten verkopen, bediening van de horeca. Er zijn onwijs veel kinderen maar je werkt er nauwelijks mee. ( Dochter hier doet dat)
Hier doen de medewerkers bij toerbeurt elk uur dansjes, schminken, knutselen. Verschilt kennelijk per bedrijf?
Met je propedeuse pabo op zak kun je ook onderwijsassistent worden, weet niet of dat voor jouw opleiding ook geld maar je zou eens kunnen informeren.

Er zijn alleen erg weinig vacatures.
Quintessa schreef:
21-10-2017 18:21
Hier doen de medewerkers bij toerbeurt elk uur dansjes, schminken, knutselen. Verschilt kennelijk per bedrijf?

Ja, dat dansen doen ze ook, schminken en knutselen alleen in de vakanties. Dochter haar werk bestaat voor 85 % uit horecawerk.
Animatieteam op een vakantiepark is misschien ook nog een optie.
Andersom schreef:
21-10-2017 18:25
Ja, dat dansen doen ze ook, schminken en knutselen alleen in de vakanties. Dochter haar werk bestaat voor 85 % uit horecawerk.
Nee, hier zijn elke dag en elk uur activiteiten. Hartstikke leuk.

En als je geen relevante opleiding hebt, zou je het dus in zoiets moeten zoeken denk ik.
Quintessa schreef:
21-10-2017 18:17
Wat een top idee. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. Heb meteen 2 sollicitaties verstuurd haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven