Bijstand
dinsdag 1 januari 2019 om 17:57
Even een check of ik het goed begrijp.
Ik woon tijdelijk weer thuis maar ben 30. Gezien het huishouden uit mijn ouders en mij bestaat heb ik recht op bijstand want het is eerstegraads verwantschap. De kostendelernorm is wel van toepassing, dus ik heb recht op ongeveer 600 pm.
Kloot dit? Jurudisch Loket is gesloten en iemand zei dat ik geen recht heb op bijstand als ik thuiswoon maar ik las wat anders.
Ik woon tijdelijk weer thuis maar ben 30. Gezien het huishouden uit mijn ouders en mij bestaat heb ik recht op bijstand want het is eerstegraads verwantschap. De kostendelernorm is wel van toepassing, dus ik heb recht op ongeveer 600 pm.
Kloot dit? Jurudisch Loket is gesloten en iemand zei dat ik geen recht heb op bijstand als ik thuiswoon maar ik las wat anders.
woensdag 2 januari 2019 om 06:58
Al gedaan.