Werk & Studie alle pijlers

Blond Amsterdam agenda

13-05-2014 18:54 16 berichten
De nieuwe agenda's liggen alweer in de winkel voor komend schooljaar. Ik was benieuwd wat jullie van de nieuwe blond agenda vinden. Ik wou hem kopen ben 19 maar moeder vind het kinderachtig. Wat is jullie mening?
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt dat uit.

Je bent 19, als jij 'm mooi vind dan koop je 'm toch gewoon.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Moeder kan vinden wat ze wilt. Je bent 19. Koop em lekker
Ik had op mijn 23e bij mijn eerste baan aan de universiteit een Jip en Janneke agenda. Was heel handig, ik kon die van mij altijd terug vinden tussen de stapels zwarte van de rest.

Nooit commentaar op gehad trouwens.
Ach het is niet helemaal niet mijn stijl, maar er zijn volwassen vrouwen die honderden euro's uitgeven aan blond servies, dus als jij het toch leuk vind?

De agenda:

Het gaat om je eigen mening.

Als jij hem leuk vindt, dan koop je 'm.

Je moeder heeft daar niets mee te maken.
Legt je moeder 's ochtends ook nog je kleren klaar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het ook vreselijk, maar daar gaat het niet om

Mijn collega van 24 heeft die van dit jaar, leuk dat ze dat gewoon doet. Dus doen zou ik zeggen
Gewoon kopen!
Ik ben ruim de dertig gepasseerd en koop nog steeds elk jaar de agenda's van Leendert-Jan Vis. Gewoon, omdat ik het leuk vind en omdat het kan

Kinderachtig, misschien. Aan de andere kant, in mijn werk is mijn agenda vaak de ijsbreker.
Ik vind het een leuke agenda.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
quote:LadyZiva schreef op 13 mei 2014 @ 19:30:

Ik ben ruim de dertig gepasseerd en koop nog steeds elk jaar de agenda's van Leendert-Jan Vis. Gewoon, omdat ik het leuk vind en omdat het kan

Kinderachtig, misschien. Aan de andere kant, in mijn werk is mijn agenda vaak de ijsbreker.Dat zijn inderdaad ook leuke agenda's. Alleen heb ik die nog nergens zien liggen. Op internet ook niet te vinden. Worden ze nog wel gemaakt?
Ja

Ze komen vaak iets later in het seizoen. In juni liggen de schoolagenda's klaar (meestal bij de V&D) en in november liggen de jaaragenda's klaar (bij de Bruna).

Als je ergens de drinkglazen tegen komt van LJ Vis, dan mag je me tippen. Manlief heeft vandaag de voorlaatste uit zijn handen laten vallen (ik had er 10 jaar geleden zo'n 18)...
Love Blond Amsterdam!! Ik zou zeggen, gewoon doen en be yourself!
Als je het mooi vindt, dan gewoon kopen hoor. Ik houd zelf niet van saaie agenda's/mappen/notitieboekjes.
Kopen als je hem zelf leuk vindt!

Ik vind de agenda van mijn moeder ook niet mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven