Werk & Studie alle pijlers

Boventallig

05-02-2020 09:50 429 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo dan zeg, moest op gesprek en ben boventallig verklaard. Zo niet zien aankomen en weet even helemaal niet hoe of wat...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
24-02-2020 11:15
Zo dan...heb je er al ruim 40 jaar werken op zitten mag je het met zo een opmerking doen...
Jij weet beter toch? Succes met alles. Snap overigens best dat je even vrijaf neemt en als jullie het samen financieel kunnen dragen, wie zijn dan de anderen om er wat van te vinden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik til er wellicht te zwaar aan, weet inderdaad wel beter.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
24-02-2020 22:47
Ja ik til er wellicht te zwaar aan, weet inderdaad wel beter.
Nja het raakt je wellicht ook in de essentie waarom je ook al veertig jaar werken achter de rug hebt. Het is niet niks om onvrijwillig te worden ‘verwijderd’ als je misschien altijd gewerkt hebt mede met de reden; ik zorg voor mijn aandeel in onze financiële zaken. BAM; en dáár ga je met ‘de action meuk op kosten van partner’. Ik begrijp mogelijke gekwetstheid dus wel.

Maar is dat nu belangrijk? Niet toch? Feit is dat je eruit gehaald hebt wat er in zat. En daar heb je na zo’n lang dienstverband recht op. Feit is ook dat jij je inmiddels hebt neergelegd bij de voor jou gemaakte beslissing. Dat geeft rust. Dan kan de hele wereld nu roeptoeteren dat je ‘straks teert op het geld van partner’. Het zou maar zo kunnen maar heb jij hier dan voor gekozen? Niet toch? Je maakt er binnen de situatie zoals deze is op dit moment het beste van. Meer kun je nu toch niet doen? En dan zie je met de tijd wel of er een andere leuke baan te vinden is. Geniet van de inmiddels ontstane rust, je hebt het verdiend. :rose:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Trek het je niet aan, weggestuurd worden van je werk geeft de nodige emoties en ondanks het feit dat vele roepen dat je het zakelijk moet zien is toch een persoonlijk iets wat veel doet met je als mens geef het even de tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven