Werk & Studie alle pijlers

Brief maken voor vakantie.. Help!

03-11-2009 10:53 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop zo dat jullie me met het volgende kunnen helpen! Zit al een tijdje te staren naar mijn computerscherm, maar er komt weinig zinnigs uit.. mijn dilemma:

Mijn collega gaat 14 december op vakantie voor 3 weken, waardoor zijn werk (loonadministratie) vóór die tijd af moet zijn en dus aangeleverd moet zijn door klanten, ivm de Belastingdienst. Nu moet ik een briefje maken voor onze klanten, met het verzoek hun spullen dus voor die datum door te geven.. MAAR, hoe kan ik dit het beste doen? In die brief vermelden dat hij op vakantie gaat, of alleen melden dat het voor de 11e bij ons binnen moet zijn??

Nu ik het zo typ klinkt het een beetje onzinnig, maar ik weet zelf echt niet hoe ik het moet doen.. dus graag tips!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwieber schreef op 03 november 2009 @ 13:51:

[...]

De reden waarom ik juist wel die afwezigheid vermeld heb, is omdat klanten dan weten dat ze ook voor die datum moeten aankloppen met vragen over de aangifte of wat dan ook.

Dan zou ik er zoiets bij zetten als "Heeft u vragen of zijn er onduidelijkheden? Tot en met 10 december a.s. heeft u de tijd om deze aan ons te stellen."

En wellicht als extra reminder & tevens leuke actie een kerstkaartje van het bedrijf met de reminder "Heeft u uw gegevens al ingeleverd bij onze Loonadministratie? Zo niet: op 10 december is de sluitingstermijn. Voor eventuele vragen..." blabla.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven