Werk & Studie alle pijlers

Cadeau voor afstudeerbegeleidster

28-07-2009 10:04 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Komende donderdag studeer ik af aan de universiteit. Ik heb vaker bij andere verdedigingen gezien dat de student een cadeautje voor de begeleider had. Nu zit het bij mij een beetje raar, want ik heb geen verdediging, maar slechts een eindgesprek (zonder publiek) en begin oktober is de collectieve diploma uitreiking. Vinden jullie het "horen" om haar wat te geven na het eindgesprek? En zo ja, hebben jullie een leuk idee?

Ik kom niet verder dan standaarddingen als een fles wijn o.i.d. Moet ook zeggen dat ik geen enorm goede band met haar had, dus iets persoonlijks wordt ook lastig.
Ik heb het zelf niet gedaan. Maar als ik het zou doen dan zou ik een ander moment uitzoeken om iets te geven bijvoorbeeld tijdens de diploma-uitreiking. Maar alleen als ze je een heel mooi cijfer geeft hahaha.
Dan geef je niets.. het is haar werk.. en je hebt geen goede band met haar. Klaar!
Daar heb ik destijds niet eens bij stilgestaan. Heb wel mijn stagebegeleiders van de werkplek altijd een bedankje gegeven. Dat was een cadeaubon van een parfumerie. Ook lekker afgezaagd ;) Maar ze waren er wel blij mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven