Werk & Studie alle pijlers

Cadeautje voor mentor

23-02-2013 19:06 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee Afgelopen week had ik mijn laatste stagedag. Bij deze stage had ik een ontzettend goede en fijne mentor die mij alle ruimte heeft gegeven die ik nodig had. Volgende week heb ik mijn eindgesprek en eindbeoordeling. Ik wil hem graag een bedankje geven. Voor een vrouwelijke mentor zou ik een bijv een bosje bloemen kopen, maar voor deze 64-jarige mannelijke mentor is het echt een groot vraagteken. Heeft iemand een idee???
Merci.
Wat voor stage was het (vakgebied?)
Heeft hij niet verteld over interesses, hobby's of heeft hij veel van iets op kantoor? Je kan ook een "pluim" geven. Google daar maar eens op. Succes!
Sorry ik was niet heel compleet in mijn openingspost ;) Was bang dat het een te lang verhaal zou worden voor zo'n simpele vraag. Mentor van mijn PABO-stage, dus een meester.

Hij is op dieet dus liever geen snoep. Hobby's: vissen (maarja daar heb ik echt NUL verstand van), natuur.
Een fles wijn is denk altijd goed. Vind eigenlijk dat een bloemetje ook voor een man kan... Je kan hem ook gewoon een Thank You Kaart geven.
Fles wijn.

Tuinplant.

Een boek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Houdt ie toevallig niet van theater/cabaret oid? Dan een bon geven die hij kan inwisselen. Ik heb ooit eens zoiets via internet beteld, kon je geld op een pasje zetten, die in een mooi doosje verzonden wordt. Heel leuk om cadeau te geven.

Een fles wijn

Boekenbon

Bon voor tuincentrum
Ik spreek toch geen Chinees?!
Overigens, bij mijn vorige baan had ik ook stagiaires en kreeg 9vd 10 x een merci met een kaart. Ik vond vooral de volgeschreven kaarten geweldig....!! Dus vooral de personal touch, ik kreeg dan echt iets terug. Moet eerlijk zeggen dat waren korte stages van 6 weken tot 3 maanden dus vond het uberhaupt al heel wat...!! *ook douglas en h&m bonnen gehad, maar ja ik ben een vrouw... als hij wel om kleding geeft kan een h&mbon ook wel...?
Flesje drank, wijn, cognac, whiskey zoiets
Merci is alleen zo vies!
Bedankt voor jullie tips. Ik weet niet zo goed of hij van theater houdt, en wat betreft kleding is hij al ECHT 64...dus geen H&M type. Een fles drank lijkt me een goed idee, maar ik weet niet zo goed wat hij drinkt ;) Ik denk dat het een cadeaubon wordt, van bijv tuincentrum. Dat ik dat zelf niet bedacht had zeg, HAHA.
quote:vraagnietomjemening schreef op 23 februari 2013 @ 19:30:

als hij wel om kleding geeft kan een h&mbon ook wel...?Voor een man van 64?
Anders zou ik ook 'drank' geroepen hebben, maar mentor doet aan de lijn, dus valt alcohol af.

Dan een boek natuurlijk
Het gaat om het gebaar.

Niet om de " juiste " fles drank.
Een koffiemok met bedankt er op.

Een lepel met zijn beginletter

http://www.relatiegeschen ... /theelepel-letter-az.html
Een lekkere koffie van Simon Levelt kan ook! Of thee.
Iets voor de klas? Leuk voorleesboek, je hebt ook boeken met doordenkers voor kinderen, en er bestaan ook boeken met spelletjes voor tussen de lessen door... Heb m zelf maar kan even niet op de naam komen... Anders een leuke eigen koffiemok voor op school?! Ze bestaan er ook gemaakt van "schoolbord" kun je dan zelf een tekst op zetten. Daarna nooit meer wassen alleen ;)
Iets wat ie in de klas nog kan gebruiken voor zichzelf, mok ofzo?Of een lekkere fles wijn, maakt echt niet uit welke.

En een persoonlijke kaart. heb veel stagiaire begeleid en leuke cadeautjes gekregen, maar vooral de kaartjes waren leuk om te lezen!
Hoe lang heb je stage gelopen? Ik krijg stagiaires vaak maar kort, of 1 dag in de week ofzo (ook onderwijs).

Als het je LIO is, is een cadeau leuk. Maar voor een eerste- of tweedejaarsstage zou ik een cadeaubon echt over the top vinden.

Het is zijn werk, dus overdreven bedanken is niet nodig. Een kaartje is genoeg.

Maar als je echt iets wilt geven zou ik voor een mooi boek voor de klas gaan of een lekkere koffie met mok oid.
Oh ik ga die doordenkerboekjes even opzoeken. Wat leuk! Sofietje83, bedankt voor de tip!

Eerlijk gezegd wil ik liever geen mok ofzo kopen, ik weet dat hij daar in de afgelopen 40 jaar al tientallen gekregen heeft. En die belanden uiteindelijk allemaal in de lerarenkamer in de keukenkastjes.

En een leuke kaart komt er zeker bij!

Nogmaals bedankt voor jullie tips
quote:bibaatje schreef op 23 februari 2013 @ 20:42:

Hoe lang heb je stage gelopen? Ik krijg stagiaires vaak maar kort, of 1 dag in de week ofzo (ook onderwijs).

Als het je LIO is, is een cadeau leuk. Maar voor een eerste- of tweedejaarsstage zou ik een cadeaubon echt over the top vinden.

Het is zijn werk, dus overdreven bedanken is niet nodig. Een kaartje is genoeg.

Maar als je echt iets wilt geven zou ik voor een mooi boek voor de klas gaan of een lekkere koffie met mok oid.Ik heb daar half jaar stage gelopen, 1 dag in de week. Ben zij-instromer, bij vorige studie was het erg gebruikelijk om stagebegeleider bedankje te geven. Ik had er niet over nagedacht of dat in het onderwijs ook zo is...?
Boek energize is ook heel leuk! Wel prijzig, misschien tweedehands? Er bestaan 3 delen. En anders leuk om ooit eens voor jezelf te kopen!
Ik heb mijn mentoren altijd een bedankje gegeven, ook in het eerste en het tweede jaar. Ze steken er erg veel tijd in om jou goed te begeleiden, goede feedback te geven en te leren over alle aspecten van het onderwijs. Een klein bedankje is dus zeker leuk om te doen. Maar, vooral klein, een persoonlijk kaartje met wat lekkers erbij ofzo.
Bij de action heb je van die pakketten om zelf vergeet me nietjes te kweken, kost bijna niets. Maar misschien vind je dat niet leuk om te geven....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven