Werk & Studie alle pijlers

Cambridge Esol cae/cpe

14-08-2010 12:22 5 berichten
Eind vorig jaar en begin dit jaar heb ik de FCE en CAE examens van Cambridge engels gemaakt en behaald. (beide met hoge cijfers)

Nu zou ik graag ook het CPE doen maar ik zou graag eerst wat ervaringen horen over dit examen. Is het veel zwaarder dan het CAE?

Hoe hebben jullie je voorbereidt op dit examen? Welke (thuis)cursus raden jullie aan?

Ik ben begonnen met een LOI cursus engels voor meergevorderden als voorbereiding op het FCE en CAE maar ben hiermee nog niet eens op de helft. Deze cursus zou opleiden voor het CAE maar zonder was het ook goed te doen.

Denk alleen dat alleen deze cursus misschien niet genoeg is voor het CPE.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb LOI- cursus meergevorderden gevolgd en examen CPE gedaan en vond het goede voorbereiding.

Examen vond ik goed te doen, maar heb zelf geen vergelijking met CAE omdat ik dat examen nooit gedaan heb.

Succes in ieder geval!
In dat geval pak ik de map er maar weer eens bij en ga ik weer verder met die cursus.

Ik twijfelde alleen of dat genoeg zou zijn omdat er aangegeven werd dat deze cursus voor het CAE bedoelt is.
Alle reacties Link kopieren
Ik volgde de cursus 5 jr geleden en volgens mij werd toen cpe aangegeven. Wellicht zijn de exameneisen veranderd? Zou even informeren.
--

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven