Carrierebeurs
maandag 21 februari 2011 om 19:30
Ben er jaren geleden eens geweest, het enige interessante is netwerken. Niet eens met de bedrijven die daar stonden, maar met een aantal medebeursbezoekers.
Die zijn uiteindelijk allemaal goed terechtgekomen, heb nu een mooi netwerk aan mensen, die bij de mooiste bedrijven binnenzitten.
Ik zou zeggen, wel de moeite waard, maar staar je niet blind op alleen de 'stands', maar probeer ook wat praatjes te houden met medebezoekers.
Die zijn uiteindelijk allemaal goed terechtgekomen, heb nu een mooi netwerk aan mensen, die bij de mooiste bedrijven binnenzitten.
Ik zou zeggen, wel de moeite waard, maar staar je niet blind op alleen de 'stands', maar probeer ook wat praatjes te houden met medebezoekers.
zaterdag 26 februari 2011 om 23:55
Ik overweeg er naartoe te gaan omdat ik verwacht 'in person' beter over te komen dan 'op papier' (wil zonder relevante studie of werkervaring 'n traineeship bemachtigen in de ICT). Dat heeft natuurlijk alleen zin als er op die stands ook echt recruiters staan en niet slechts ingehuurde uitzendkrachten die flyers moeten uitdelen over de betreffende bedrijven en mijn matige papieren c.v. in ontvangst nemen.
Kan iemand me vertellen wie die stands bemensen?
Kan iemand me vertellen wie die stands bemensen?