Civas opleiding
woensdag 22 oktober 2014 om 11:30
Er staan al veel recensies op internet. Bijvoorbeeld:
http://www.springest.nl/civas#ervaringen
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=392092
http://vrouwenpower.nl/forum/threads/3526-civas
http://www.cursusvoor.nl/details/civas (helemaal onderaan de pagina)
http://www.linkedin.com/g ... tituut-2187541.S.81083512
Je kan beter vermelden welke opleiding je bij CIVAS wil gaan doen.
http://www.springest.nl/civas#ervaringen
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=392092
http://vrouwenpower.nl/forum/threads/3526-civas
http://www.cursusvoor.nl/details/civas (helemaal onderaan de pagina)
http://www.linkedin.com/g ... tituut-2187541.S.81083512
Je kan beter vermelden welke opleiding je bij CIVAS wil gaan doen.
woensdag 22 oktober 2014 om 16:12
donderdag 23 oktober 2014 om 18:46
Ik heb de Pabo gedaan en denk aan de cursus 'kindercoach' als aanvulling daarop. Het is moeilijk om een vaste baan in het onderwijs te krijgen. Ik zou graag zelfstandig aan de slag gaan met kinderen en ouders bv. mbt opvoedingsproblemen. Maar ik twijfel behoorlijk omdat Civas op mij ook nogal gemakkelijk overkomt. Dat je je diploma snel krijgt. Bedankt voor de reacties en ik zal kijken naar de recensies die ik hier ontvangen heb via mala8.
donderdag 23 oktober 2014 om 18:59
Bij Civas is een zucht en een scheet, en je hebt de opleiding af. Ik heb counseling en verslavingscounseling gedaan, en ik heb helemaal niet het idee dat ik bekwaam en bevoegd nu ben. Heb zelfs het gevoel het diploma 'bij n pakje boter' te hebben gekregen. Zo waardeloos vind ik het eigenlijk..
l'amour de soi...belle la vie...
zondag 2 november 2014 om 18:31