Werk & Studie alle pijlers

Conflict werk

02-04-2012 08:57 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangepast... Thanks voor alle tips!!
Dat klinkt simpel maar ik zal toch eerst terug moeten, om mijn eigen toekomst veilig te stellen.

En ik hoor net dat ik voor mezelf moet opkomen, mijn verdediging op papier moet gaan zetten omdat deze samenvatting een mes in mijn rug is...

quote:bisto schreef op 03 april 2012 @ 15:02:

Dit type mensen verander je toch niet. Er is in zo'n soort geval maar één oplossing en dat is wegwezen. Zo spoedig mogelijk een andere baan zoeken zodat je verder kunt met je eigen leven. Het is geen oplossing als je doorgaat met proberen iets aan deze situatie (en deze werkgever) te veranderen. Je raakt dan steeds verder in een neerwaartse spiraal.
Ik voel me machteloos, terwijl ik altijd goed voor mezelf op kon komen, altijd bereid ben om de strijd aan te gaan, voel ik me nu helemaal lamgeslagen...
Heb je hulp bij je burn out? En kun je eerder naar de bedrijfsarts om hem/haar dit gebeuren voor te leggen?

Ik kan je alleen maar op je hart drukken om te werken aan je herstel en proberen je werkgever naast je neer te leggen. Hoe moeilijk dat ook is...
Hey Fozziebear, ik heb hulp bij mijn burn-out.

Zowel de mediator als de psych hebben me op het hart gedrukt voor mezelf op te komen en mijn beleving van het gesprek op te schrijven, wat ik inmiddels gedaan heb.

Heb geen andere keuze dus...

quote:fozziebear schreef op 04 april 2012 @ 14:43:

Heb je hulp bij je burn out? En kun je eerder naar de bedrijfsarts om hem/haar dit gebeuren voor te leggen?

Ik kan je alleen maar op je hart drukken om te werken aan je herstel en proberen je werkgever naast je neer te leggen. Hoe moeilijk dat ook is...
De Arbo arts zei dat ik het verslag van mijn baas net zo goed had kunnen verscheuren, mijn baas had het niet mogen versturen en het is dan ook niet rechtsgeldig.

Vraag me alleen wel af hoe we ooit weer tot elkaar zullen gaan komen, we staan nu eigenlijk als 2 kemphanen tegenover elkaar...
quote:Ruby-Ann schreef op 02 april 2012 @ 21:55:

Bedankt voor de zeer nuttige tips allemaal, het lijkt wel of het niet helemaal binnen komt nog steeds.

Heb een aangetekende brief verstuurd met wat nog het meest lijkt op het advies van nummerzoveel.

Heb dit ook naar onze tussenpersoon gestuurd, hij vond het een hele goede brief maar hij adviseerde me nog om het wel concreter te maken,waar ik het eventueel wel over eens ben en wat absoluut niet; welke afspraken zijn wel / niet gemaakt; dus een meer inhoudelijke reactie..

Ik kan er voor kiezen nog een aanvulling te sturen of het te laten en in ons komende gesprek te bespreken.

Ik voel me aan de ene kant gevoelloos, alsof het me niet raakt omdat ik me er totaal niet in herken.

Hierdoor ontbreekt me ook aan de kracht om de aanval in te zetten omdat ik me niet wil verdedigen tegen iets wat totaal niet op waarheid gebaseerd is....

Sorry voor de emo post...

Ik raad je aan om jouw specifiek feedback op het verslag wel op papier te zetten en ook in je dossier op te nemen. Misschien voelt het nu echt kl*te om dit te doen (alles oprakelen) maar dit is wel goed voor je dossier. En wie weet spelen ze het dadelijk helemaal hard (rechter) en dan ben je blij dat je deze feedback ook vast hebt laten leggen.

En ik weet -uit ervaring- dat ze je met een vast contract gewoon kunnen ontslaan. (Bij ziekte is dat echter wel anders hoor.) Laat je goed bijstaan door de vakbond!
Hey Silky, bedankt voor je post.

Zou je aub mij niet willen quoten (deze verwijderen) ivm herkenbaarheid enzo..

Ik heb inmiddels een uitgebreid verslag geschreven hoor, had gelukkig aantekeningen gemaakt tijdens het gesprek en hier is dus bijna niets van terug te lezen in de samenvatting van de baas.

Ondanks dat zijn verslag niet rechtsgeldig is en juridisch dus niets voorstelt, komt wel duidelijk naar voren dat hij van me af wil..

Terwijl ik al 15 jaar in dienst ben, dat doet wel pijn en ik vraag me af hoe en of we nog verder kunnen op deze manier...

Ik heb aangegeven bij de mediator dat ik wel bereid ben om terug te komen en als mijn baas niet tevreden is over mijn functioneren, hij maar met een oplossing moet komen maar ik wel mijn salaris wil behouden omdat ik zijn mening en bevindingen hierover niet deel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven