CV inkorten...hoe doe ik dat?
zondag 2 oktober 2011 om 21:51
Ik ben na 7 jaar detacheren en 7 jaar overige werkervaring op zoek naar een nieuwe (vaste) baan. Ik ben het detacheren een beetje beu geworden en zoek meer regelmaat en lekker weer werken voor 1 vaste baas.
Nu heb ik een CV van 4(!) kantjes, omdat ik nu al mijn opdrachtgevers via de detacheringsbureaus en mijn werkzaamheden aldaar heb vermeld.
Maar 4 kantjes is natuurlijk veel te lang.
Hoe kan ik dit nu inkorten? Alleen maar de opdrachtgevers vermelden maar niet uitweiden over de werkzaamheden?
Iemand een idee?
Nu heb ik een CV van 4(!) kantjes, omdat ik nu al mijn opdrachtgevers via de detacheringsbureaus en mijn werkzaamheden aldaar heb vermeld.
Maar 4 kantjes is natuurlijk veel te lang.
Hoe kan ik dit nu inkorten? Alleen maar de opdrachtgevers vermelden maar niet uitweiden over de werkzaamheden?
Iemand een idee?
Huts!
maandag 3 oktober 2011 om 00:51
Door mijn leeftijd en véél reorganisaties (in de afgelopen 10 jaar al vier ....) is mijn CV ook ellenlang. Ik heb dit al jaren geleden opgelost door alleen bij de laatste 3 werkgevers de werkzaamheden/verantwoordelijkheden te beschrijven.
Alle functies/werkgevers daarvoor (ik heb even geteld, het zijn er 12) staan in een iets kleiner lettertype vermeld (1 regel):
19.. - 19.. <functie> bij XXXX, een ...... organisatie.
19.. - 19.. <functie> bij YYY, een ...... maatschappij.
Alle functies/werkgevers daarvoor (ik heb even geteld, het zijn er 12) staan in een iets kleiner lettertype vermeld (1 regel):
19.. - 19.. <functie> bij XXXX, een ...... organisatie.
19.. - 19.. <functie> bij YYY, een ...... maatschappij.