Werk & Studie alle pijlers

Depri studie Geschiedenis

10-02-2018 14:26 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej,
Ik studeer Geschiedenis in de leukste stad van Nederland maar het valt tegen. Groep is klein, maar niet leuk en er is geen begeleiding. Hoe kan ik het toch volhouden zonder in een depressie te schieten of kilo's aan te komen van frustratie eten?
Groetjes,
Esmeeh
gewoon, door te studeren, je best te doen.

wordt lid van een studievereniging, studentenvereniging of sportvereniging.

blijf vooral sporten, gezond eten en onder de mensen, dan wordt de kans op een depressie kleiner en ook dat de kilo's er aanvliegen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Heb je andere activiteiten of contacten buiten je studie? Richt je daar dan op, en ga alleen naar je studie om dingen te leren.
Over te weinig begeleiding zou ik even contact opnemen met de coördinator of wie er voor is aangesteld. (Ben jij de enige die meer begeleiding wil, of zijn er anderen die dat ook willen?)
Jee wat gaat dit snel. Ik leef helemaal op buiten de studie en moet mij er echt heen slepen. De sfeer is gewoon heel erg mat. Er is nog geen grapje gemaakt. Docenten kennen onze namen niet eens. NIemand krijg begeleiding. Schijnt er bij te horen tegenwoordig. Ik merk dat ik allemaal lekkere dingen koop in de pauze en mij volstop gewoon uit ergernis. Nog nooit gehad.
Tsja, dat docenten je naam niet kennen komt niet heel raar op me over. Mijn scriptiebegeleider weet nog net wie ik ben ;-D . Vind je de studie verder wel leuk? Of valt dat eigenlijk ook tegen?
Ik vind het super interessant, maar er zijn minder dan 5 contacturen per week. Er is geen feedback. Er zijn maar 17 studenten en het onderwijs is slecht. Ik doe alles in mijn uppie en weet niet meer waarvoor ik het doe of wat ik er mee kan. Ik doe de Master Holocaust and Genocide Studies aan Amsterdam University.