doktersassistent
dinsdag 19 maart 2013 om 09:09
dinsdag 19 maart 2013 om 10:20
Ik heb deze opleiding gedaan. Of het zwaar is hangt heel erg af van je achtergrond en inzet. Ik had zelf al een HBO-opleiding gedaan dus ik kwam makkelijk door de stof heen. Klasgenoten met een andere achtergrond hadden er soms meer moeite mee, maar met een goede inzet lukte het hen ook. Heb je ervaring in de zorg? En weet je dat je naast de schooldag 2 dagen stage moet gaan lopen? Heb je opvang voor je kindje?
dinsdag 19 maart 2013 om 10:25
Hoi Grizzley,
Ik heb de opleiding via het albeda college gedaan, maar ook een versnelde opleiding van 1 jaar. Ik vond het niet echt heel zwaar, als je je goed inzet en er 100% voor gaat dan lukt het je zeker!
Ik ging 1 dag in de week naar school en de rest van de dagen liep ik stage. Ik weet niet of dat via capabel hetzelfde is. En ik heb ook geen kinderen dus met een kindje zal het wel iets zwaarder zijn. Succes!
Ik heb de opleiding via het albeda college gedaan, maar ook een versnelde opleiding van 1 jaar. Ik vond het niet echt heel zwaar, als je je goed inzet en er 100% voor gaat dan lukt het je zeker!
Ik ging 1 dag in de week naar school en de rest van de dagen liep ik stage. Ik weet niet of dat via capabel hetzelfde is. En ik heb ook geen kinderen dus met een kindje zal het wel iets zwaarder zijn. Succes!