drive/motivatie in cv
maandag 24 mei 2010 om 11:46
Ik denk dat Bee79 een profiel bedoeld. Daarin zet je een algemene profielschets van jezelf.
De drive/motivatie die je in de brief zet is de drive/motivatie waarom jij geschikt bent voor die baan.
In de profielschets zet je waar jij goed in bent. En vooral waar dat uit blijkt. Dus niet alleen, ik ben sociaal, maar waar blijkt uit dat je zo sociaal ben.
Denk voor jezelf goed na hoe en wie jij bent en hoe dat toepasbaar is in de tak van sport waar jij op solliciteert.
En google eens op het profielschets, er zijn talloze sites waar voorbeelden staan die je op jezelf kunt aanpassen.
En hou het kort en bondig, het moet niet een heel verhaal worden.
De drive/motivatie die je in de brief zet is de drive/motivatie waarom jij geschikt bent voor die baan.
In de profielschets zet je waar jij goed in bent. En vooral waar dat uit blijkt. Dus niet alleen, ik ben sociaal, maar waar blijkt uit dat je zo sociaal ben.
Denk voor jezelf goed na hoe en wie jij bent en hoe dat toepasbaar is in de tak van sport waar jij op solliciteert.
En google eens op het profielschets, er zijn talloze sites waar voorbeelden staan die je op jezelf kunt aanpassen.
En hou het kort en bondig, het moet niet een heel verhaal worden.
maandag 24 mei 2010 om 12:05
Het is alleen gebruikelijk om dit te plaatsen als je je CV stuurt aan heel resultaatgericht bedrijf. En dan plaats je het niet onderaan maar bovenaan het CV. Uit dit stukje tekst dient dan ook naar voren te komen dat jij erg resultaatgericht bent. En in zo'n CV benoem je bij je werkverleden ook concrete resultaten die je in het verleden hebt behaald (bijv. salesresultaten 112% over persoonlijke target, 108% over groepstarget en sales executive of the month award in mei 09 en november 09).