Duitse en Franse muziek
woensdag 7 oktober 2009 om 13:28
Hoi allemaal, ik probeer mijn Duits en Frans weer wat af te stoffen en de ervaring leert dat anderstalige liedjes op mijn mp3 speler of op de achtergrond terwijl ik aan het werk ben goed helpen daarmee.
Wie heeft er tips voor Duitse en Franse muziek?
Ik vind bijna alles leuk behalve hardrock, metal, etc. (dus geen Rammstein )
Ik luister graag naar hiphop, soul, pop, ballads, fado, Rowwen Hèze, salsa, eigenlijk vanalles dus. Maar ken je de Franse of Duitse Marco Borsato, geef me dan alsjeblieft ook zijn naam!!!
Ook levenslied is welkom, schlagers en chansons dus !
Kom maar op! Ik ben benieuwd!
Oh en als je er een youtube clipje ofzo bij kan plakken kan ik meteen checken of ik het wat vind, voor ik de hele cd ga downloaden (ik heb supersloom internet en dat duurt dus ongeveer een dag).
Wie heeft er tips voor Duitse en Franse muziek?
Ik vind bijna alles leuk behalve hardrock, metal, etc. (dus geen Rammstein )
Ik luister graag naar hiphop, soul, pop, ballads, fado, Rowwen Hèze, salsa, eigenlijk vanalles dus. Maar ken je de Franse of Duitse Marco Borsato, geef me dan alsjeblieft ook zijn naam!!!
Ook levenslied is welkom, schlagers en chansons dus !
Kom maar op! Ik ben benieuwd!
Oh en als je er een youtube clipje ofzo bij kan plakken kan ik meteen checken of ik het wat vind, voor ik de hele cd ga downloaden (ik heb supersloom internet en dat duurt dus ongeveer een dag).
zaterdag 10 oktober 2009 om 00:27
zaterdag 10 oktober 2009 om 00:29
Wij gaan samen, en daarna komen mijn ouders en mijn broers met hun vriendinnen ook en gaan we met zijn alleen een rondreis maken!!!!!!! Ik ben zo benieuwd! Ik heb het gevoel of ik het land al bijna ken van alle verhalen, ik ben nog nooit zo voorbereid op reis geweest. En ik verwacht er veel van, normaal ga je nogal 'blank' maar nu niet natuurlijk. En dan zijn familie leren kennen, die 'ken' ik al heb ik het gevoel maar dat is helemaal niet zo natuurlijk!!! Alleen via de telefoon!!! Maar daar maak ik me niet zo'n zorgen over, al blijft het natuurlijk wel héél spannend! Mijn vriend is bijna tien jaar niet geweest, en ik verwacht dat het ook wel emotioneel wordt (maargoed ik durf Havanna Blues al niet te kijken omdat ik bang ben dat ik er van ga brullen dus voor mij is alles emotioneel ).
zaterdag 10 oktober 2009 om 08:27
Ja, het zal vast wel emotioneel worden. Die film ken ik trouwens niet. Vlak nadat wij er waren geweest, heb ik een film over Cuba gezien met Andy Garcia, ik weet niet meer hoe die heet. Hij is dan de eigenaar van een bekende nachtclub (Tropicana dus). Iets van Ciudad Perdida ofzo.
Spannend joh! Ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden.
Spannend joh! Ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden.

zaterdag 10 oktober 2009 om 21:39
quote:Ine schreef op 10 oktober 2009 @ 20:23:
En deze
Kijk, dat is gewoon wél een goed lopend nummer.
Camp, maar leuk.
Dat vind ik 't verschil met al die Schlagers, die komen nooit verder dan die standaard hoempa-stamp, omdat al die bejaarden daarop zo lekker zittend met armen in elkaar gehaakt van links naar rechts kunnen bewegen
En deze

Kijk, dat is gewoon wél een goed lopend nummer.
Camp, maar leuk.
Dat vind ik 't verschil met al die Schlagers, die komen nooit verder dan die standaard hoempa-stamp, omdat al die bejaarden daarop zo lekker zittend met armen in elkaar gehaakt van links naar rechts kunnen bewegen

woensdag 14 oktober 2009 om 23:05
Ik luister echt veel!!! Merk dat ik steeds meer versta. Ik heb nog geen tijd gehad om er echt voor te gaan zitten en oefeningen te doen, ik heb ook boekjes met de basics, maar daar ben ik nog niet toe gekomen. Wel luister ik nu heel vaak deze muziek, op de achtergrond als ik aan het werk ben, op mijn mp3 speler, enzovoort, dus ik ben er toch mee bezig. Wel op een vrij passieve manier
Ik heb nog niet alles gedownload want ik heb erg sloom internet maar wel een stuk of zes cd's dus dat schiet toch behoorlijk op.
Ik heb nog niet alles gedownload want ik heb erg sloom internet maar wel een stuk of zes cd's dus dat schiet toch behoorlijk op.