Werk & Studie alle pijlers

email stufi uitbetaald?

20-08-2014 20:01 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al de email gekregen van de duo dat de stufi is overgemaakt?

ik kan mij herrineren van 2 jaar geleden dat je die altijd ruim van ten voren kreeg.

Ben er een jaar tussen uit geweest.
Je moet inloggen op de website met je DigiD. Ze mailen niet meer tegenwoordig.
Doreia, dat is niet waar. Ik heb namelijk 2 uur geleden een mailtje gekregen dat het over 2 dagen wordt uitbetaald.
Hmmm.

Raar dat ik niks ontvangen heb dan.

Nog meer mensen?
Ik schat zo in dat je in september pas stufi krijgt, als je dan weer start.
Je kan toch ook gewoon met internetbankieren kijken of het binnen is?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ja ik.

Maar de 20e is dan ook te vroeg bij mij. Ik krijg de mail meestal op de 22e en mijn studiefinanciering op de 24e. Rabobank.
Ik heb ook geen email ontvangen over stufi
Niet geschoten is altijd mis
Nee. Op duo staat wel dat t is uitbetaald voor aub. Vrijdag is betaaldag.

Maat ben altijd bang dat er wat fout gaat. Dat gebeurd mij altijd haha
Ik heb hem net gekregen (21.00 uur). Normaal krijg ik hem ook eerder

Kan zijn dattie wat later is omdat er extra info instaat over het wisselen van week-ov naar weekend-ov (gok ik).
Ik krijg alleen een mail als het later is ivm met feestdagen/ weekend.
Ik heb het mailtje ook zonet ontvangen. Maar OP, google vertelt mij net dat DUO in de maand uitbetaalt en dus niet vooruit. Dus als je dit jaar per 1 september weer begint kan je eind september de uitbetaling verwachten. En een mailtje dus, want die sturen ze idd nog steeds
Opleidingsdatum is 1 augustus. Dus moet wel deze maand krijgen
quote:Hasse88, 1 uur geleden

Je kan toch ook gewoon met internetbankieren kijken of het binnen is?

Niet met van die simpele oplossingen komen he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:rosa1989 schreef op 20 augustus 2014 @ 21:27:

Opleidingsdatum is 1 augustus. Dus moet wel deze maand krijgenIn dat geval: in de mail staat dat ze het vrijdag de 22e uitkeren. Als je na het weekend niks op je rekening hebt ontvangen zou ik even bellen als ik jou was.
Volgens mij kun je dat soort mailtjes aan/uit zetten..
Ik heb nog nooit een email daarover gehad maar de tijd dat ik op school zat ligt al ver achter mij. Volgens mij betalen ze standaard de 24ste uit.
Ik.krijg ook altijd mail. Geen idee of ik dat kan uitzetten, dacht dat ze dat standaard verstuurde omdat de data soms wat afwijken omdat de 24e bijvoorbeeld in het weekend valt.

Heb deze maand nog niets gehad trouwens..
Dit kreeg ik vanmiddag in mijn mail.

Beste student,

Je studiefinanciering wordt vrijdag 22 augustus overgemaakt. Het kan per rekeningnummer en per bank verschillen hoe laat het geld precies op je rekening staat. Dit kan ook 's avonds zijn.

Wisselen is weer mogelijk

Wil je het abonnement van je studentenreisproduct wisselen naar een week- of weekendabonnement? Vanaf 25 augustus kun je dit weer regelen door in te loggen op Mijn DUO.

Met vriendelijke groet,

Directeur Onderwijsvolgers

Dienst Uitvoering Onderwijs
Ze mailen enkel als de 24ste (stufiuitkeerdag) in het weekend valt.

Heb gister een mail gekregen dat de stufi vrijdag wordt uitbetaald.

Volgens mij krijg ik anders nooit een mail, wel kun je bij DUO zien dat het is/wordt overgemaakt.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Doreia schreef op woensdag 20 augustus 2014 20:02 Je moet inloggen op de website met je DigiD. Ze mailen niet meer tegenwoordig.Ik heb gewoon mail gehad.
Nou, dan zal ik nu als de sodemieter een cliënte van mij mailen dat ik die mail doorgestuurd wil zien. Maakt een definitief eind aan een heel erg langlopend conflict wat ik namens haar voer met een schuldeiser
quote:Doreia schreef op donderdag 21 augustus 2014 20:21 Nou, dan zal ik nu als de sodemieter een cliënte van mij mailen dat ik die mail doorgestuurd wil zien. Maakt een definitief eind aan een heel erg langlopend conflict wat ik namens haar voer met een schuldeiser

Volgens mij kan je het ook instellen en uitstellen. Ik ken mensen die de mail kregen terwijl ze geen stufi meer ontvingen.

Ik moet hem ook nog uitschakelen.

Daarbij kan je gewoon via je duo zien of het gestort is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven