email stufi uitbetaald?
woensdag 20 augustus 2014 om 20:52
woensdag 20 augustus 2014 om 21:10
donderdag 21 augustus 2014 om 00:22
donderdag 21 augustus 2014 om 00:51
Dit kreeg ik vanmiddag in mijn mail.
Beste student,
Je studiefinanciering wordt vrijdag 22 augustus overgemaakt. Het kan per rekeningnummer en per bank verschillen hoe laat het geld precies op je rekening staat. Dit kan ook 's avonds zijn.
Wisselen is weer mogelijk
Wil je het abonnement van je studentenreisproduct wisselen naar een week- of weekendabonnement? Vanaf 25 augustus kun je dit weer regelen door in te loggen op Mijn DUO.
Met vriendelijke groet,
Directeur Onderwijsvolgers
Dienst Uitvoering Onderwijs
Beste student,
Je studiefinanciering wordt vrijdag 22 augustus overgemaakt. Het kan per rekeningnummer en per bank verschillen hoe laat het geld precies op je rekening staat. Dit kan ook 's avonds zijn.
Wisselen is weer mogelijk
Wil je het abonnement van je studentenreisproduct wisselen naar een week- of weekendabonnement? Vanaf 25 augustus kun je dit weer regelen door in te loggen op Mijn DUO.
Met vriendelijke groet,
Directeur Onderwijsvolgers
Dienst Uitvoering Onderwijs
donderdag 21 augustus 2014 om 20:15
donderdag 21 augustus 2014 om 20:23
quote:Doreia schreef op donderdag 21 augustus 2014 20:21 Nou, dan zal ik nu als de sodemieter een cliënte van mij mailen dat ik die mail doorgestuurd wil zien. Maakt een definitief eind aan een heel erg langlopend conflict wat ik namens haar voer met een schuldeiser
Volgens mij kan je het ook instellen en uitstellen. Ik ken mensen die de mail kregen terwijl ze geen stufi meer ontvingen.
Ik moet hem ook nog uitschakelen.
Daarbij kan je gewoon via je duo zien of het gestort is.
Volgens mij kan je het ook instellen en uitstellen. Ik ken mensen die de mail kregen terwijl ze geen stufi meer ontvingen.
Ik moet hem ook nog uitschakelen.
Daarbij kan je gewoon via je duo zien of het gestort is.