Ervaring loi pabo
dinsdag 27 februari 2018 om 10:41
Begeleiding van docenten en de opleider is ook wel heel belangrijk. En daar heb ik geen goede ervaringen mee bij de LOI. Mede omdat er maar zo weinig studenten afstuderen, zijn er moeilijk docenten en begeleiders in te huren door de LOI. Zeker als de opleiding of studie niet populair is.
Dan kan het zomaar voorkomen dat je iets niet af kunt ronden omdat er simpelweg geen docent voor is.
Dan kan het zomaar voorkomen dat je iets niet af kunt ronden omdat er simpelweg geen docent voor is.
dinsdag 27 februari 2018 om 10:43
De organisatie schijnt niet fantastisch te zijn. Ik heb zelfs gehoord van mensen die studiepunten verloren omdat het curriculum omgegooid werd. Moesten ze maar mee dealen, want er waren kleine lettertjes te vinden die het rechtvaardigden. Dus weer studieverlenging, irritatie, moed verloren, studie opgegeven. Waarom geen reguliere deeltijdstudie? Volgens mij netto gerekend zelfs goedkoper.
dinsdag 27 februari 2018 om 11:02
Ik heb lerarenopleiding engels gevolgd en naar een jaar achter docenten aan te rennen was ik het beu!
Als volgt was ik gestopt.
Ik had de discipline wel maar ik moest de hele tijd wachten zodat de docenten mn inzendopgaves moesten nakijken.... En dat duurde 1 maand voor één inzendopgave........ het was echt een hele slechte ervaring!
Als volgt was ik gestopt.
Ik had de discipline wel maar ik moest de hele tijd wachten zodat de docenten mn inzendopgaves moesten nakijken.... En dat duurde 1 maand voor één inzendopgave........ het was echt een hele slechte ervaring!
Don't put the key to your happiness in someone else's pocket.
dinsdag 27 februari 2018 om 11:06
De pabo via loi ken ik niet, maar bij veel andere opleidingen zijn met name het verkrijgen van stageplekken een probleem. Laat dat nu juist een van de belangrijkste dingen van je opleiding zijn. Scholen zijn helemaal niet zo happig op stagiairs, behalve lio stagiairs, dus dat lijkt me het moeilijkste punt en reden een gewone opleiding te kiezen.
dinsdag 27 februari 2018 om 18:09
Koffiehagedis schreef: ↑27-02-2018 10:43Waarom geen reguliere deeltijdstudie? Volgens mij netto gerekend zelfs goedkoper.
dinsdag 27 februari 2018 om 18:30
En stagelopen dan? Hoe ga je daar tijd voor maken?Sarahhhh08061998 schreef: ↑27-02-2018 18:18omdat ik ook al werk als onderwijsassistent elke dag en ik toch deze studie wil volgen. vandaar dat ik een thuisstudie doe. in het weekend werk ik ook al op zaterdag dus deeltijd is niet mogelijk.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
dinsdag 27 februari 2018 om 18:37
Ja, maar je moet toch ook inkomen genereren? Je kunt niet leerkracht en onderwijsassistent tegelijk zijn, toch?Sarahhhh08061998 schreef: ↑27-02-2018 18:36voor het stage lopen zou ik op mijn werkplek terecht kunnen, omdat dit toch al op een basisschool is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
dinsdag 27 februari 2018 om 18:49