Werk & Studie alle pijlers

Ervaringen LOI examens?

07-05-2011 17:54 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik doe de opleiding onderwijsassistent via het LOI. Maandag heb ik mijn 1e examen. Omdat het mijn eerste examen is ben ik erg benieuwd wat je van de examens moet verwachten. Iemand ervaringen met het maken van het examen bij het LOI? Sluit de stof goed aan op de examenvragen? Hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken.
Ik heb totaal geen ervaring met LOI examens.

Een vriendin van me is nu wel bezig met de opleiding PABO via het LOI en het is vrij pittig, maar dat is het op de Pabo ook.

Ik heb zelf onderwijsassistent gestudeerd en ben afgestudeerd, dus als je vragen hebt kan je me altijd mailen
Bij de ene toets sluit het goed aan bij de andere weer wat minder... Je kan op de campus online vinden of je open of meerkeuze vragen krijgt.... Kheb dinsdag een toets die ik al 2keer gedaan heb voor deze wordt elke keer te weinig tijd gegeven nu is dat gelukkig langer... Verder heb ik zelf wel goeie ervaringen met de toetsen van loi moest er 8 maken en 6 in 1 keer gehaald... (Met weinig leren )

Suc 6 maandag!!!!
Bedankt voor jullie berichtjes! En de uitslag van je examens duurt dat echt 1 maand voordat je dat weet?
Meestal nog wel langer dan 4 weken je zit gauw rond de 6 a 8 weken ..... Een enkele krijg je wel snel (vaak de meerkeuze toetsen)
En hoe ging je toets?
Ja het ging wel goed! Heb wel het idee dat ik de meerderheid van de vragen goed had. Misschien was iets meer tijd wel fijn. Was nu net op tijd klaar met de vragen. En nu die 8 weken wachten op de uitslag.. maar heb er zelf een goed gevoel over, dus dat is al heel erg fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven