Ervaringen LOI examens?
zaterdag 7 mei 2011 om 17:54
Hallo,
Ik doe de opleiding onderwijsassistent via het LOI. Maandag heb ik mijn 1e examen. Omdat het mijn eerste examen is ben ik erg benieuwd wat je van de examens moet verwachten. Iemand ervaringen met het maken van het examen bij het LOI? Sluit de stof goed aan op de examenvragen? Hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken.
Ik doe de opleiding onderwijsassistent via het LOI. Maandag heb ik mijn 1e examen. Omdat het mijn eerste examen is ben ik erg benieuwd wat je van de examens moet verwachten. Iemand ervaringen met het maken van het examen bij het LOI? Sluit de stof goed aan op de examenvragen? Hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken.
zaterdag 7 mei 2011 om 19:52
zaterdag 7 mei 2011 om 22:42
Bij de ene toets sluit het goed aan bij de andere weer wat minder... Je kan op de campus online vinden of je open of meerkeuze vragen krijgt.... Kheb dinsdag een toets die ik al 2keer gedaan heb voor deze wordt elke keer te weinig tijd gegeven nu is dat gelukkig langer... Verder heb ik zelf wel goeie ervaringen met de toetsen van loi moest er 8 maken en 6 in 1 keer gehaald... (Met weinig leren )
Suc 6 maandag!!!!
Suc 6 maandag!!!!
woensdag 11 mei 2011 om 15:55