Even klagen over werk
vrijdag 30 augustus 2013 om 10:05
Het is vrijdag, einde van de week. Ik ben er - zoals elke week - op deze dag he-le-maal klaar mee en kan niet wachten tot ik twee dagen kan doorbregnen zonder gezeur en gezeik van collega's en/of klanten.
Ik weet dat ik in deze tijd blij mag zijn met mijn baan ( ben ik ook!) het werk is uitdagend genoeg, en de werksfeer is goed/leuk.
Maar soms...... ben ik er gewoon even ZÓ klaar mee... Vandaag weer zo'n dag. Net een uitbarstende klant een de telefoon gehad en écht, het werk mag van mij even gestolen worden.
Nog meer klagers die zin hebben in het weekend?
Ik weet dat ik in deze tijd blij mag zijn met mijn baan ( ben ik ook!) het werk is uitdagend genoeg, en de werksfeer is goed/leuk.
Maar soms...... ben ik er gewoon even ZÓ klaar mee... Vandaag weer zo'n dag. Net een uitbarstende klant een de telefoon gehad en écht, het werk mag van mij even gestolen worden.
Nog meer klagers die zin hebben in het weekend?
vrijdag 30 augustus 2013 om 10:13
vrijdag 30 augustus 2013 om 10:15
Oh Siepeltje, dat is ook verschrikkelijk. Dat je gewoon weinig te doen hebt en de tijd maar langzaam voorbij ziet tikken.
Ik heb juist teveel te doen. Weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Ik heb ook nog eens zo'n baan waar mensen makkelijk tegenaan kunnen klagen ( debiteurenbeheer en ik beheer ook nog eens een systeem hier waar op het moment een storing is) dus én klanten bellen me op met gezeik over hun betalingen én collega's bellen me om de haverklap omdat eht systeem niet werkt. NEE WEET IK, ik ben niet blind/doof. Mja, ben ook geen techneut.
Zo hey.
Ik heb juist teveel te doen. Weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Ik heb ook nog eens zo'n baan waar mensen makkelijk tegenaan kunnen klagen ( debiteurenbeheer en ik beheer ook nog eens een systeem hier waar op het moment een storing is) dus én klanten bellen me op met gezeik over hun betalingen én collega's bellen me om de haverklap omdat eht systeem niet werkt. NEE WEET IK, ik ben niet blind/doof. Mja, ben ook geen techneut.
Zo hey.
vrijdag 30 augustus 2013 om 10:51
vrijdag 30 augustus 2013 om 10:56
quote:Underkoffer schreef op 30 augustus 2013 @ 10:47:
Takketrol? Vertel Naara, what's going on
Tijd gaat ultralangzaam vandaag... Pff. Heb tussendoor wel dingen te doen maar allemaal van die dingen die voortkomen omdat mensen gewoon DOM doen en dingen niet snappen en gewoon IRRITANT zijn. Zo.
Lief dat je het vraagt!
Maar is een lang verhaal, iets met (te) veel vrouwen op een afdeling, iemand die denkt dat ze de queen bee is, en mij kan vertellen hoe ik mijn werk moet doen, een manager die bij problemen onderling voorstelt dat de dames maar een kop koffie op zijn kosten moeten gaan drinken om het pleit te beslechten... (ipv de leugens van de takketrol zelf de kop in te drukken!).
anyway, nog 1 maand (max) dan ben ik van haar af
Takketrol? Vertel Naara, what's going on
Tijd gaat ultralangzaam vandaag... Pff. Heb tussendoor wel dingen te doen maar allemaal van die dingen die voortkomen omdat mensen gewoon DOM doen en dingen niet snappen en gewoon IRRITANT zijn. Zo.
Lief dat je het vraagt!
Maar is een lang verhaal, iets met (te) veel vrouwen op een afdeling, iemand die denkt dat ze de queen bee is, en mij kan vertellen hoe ik mijn werk moet doen, een manager die bij problemen onderling voorstelt dat de dames maar een kop koffie op zijn kosten moeten gaan drinken om het pleit te beslechten... (ipv de leugens van de takketrol zelf de kop in te drukken!).
vrijdag 30 augustus 2013 om 10:58
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:00
Oh gats Naara, dat klinkt niet als een prettige werksfeer. Ik had op mijn vorige werk ook alleen maar vrouwen waarmee ik samen moest werken en de manager deed er alles aan om mij eruit te werken. Tot liegen aan toe. En heb tot op de dag van vandaag geeeen idee wat ik ooit verkeerd heb gedana ( deed mijn werk goed, haalde de targets). Ze heeft me, nadat ze wat collega's achter zich had, er gewoon weggepest.
Ga je daar weg of gaat zij daar weg Naara? Nog even volhouden en dan mag écht de vlag uit
Voor nu, bijna weekend!
Ga je daar weg of gaat zij daar weg Naara? Nog even volhouden en dan mag écht de vlag uit
Voor nu, bijna weekend!
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:00
Ook hier het gevoel van TGIF!
Heb er ook zooooo geen zin meer in... werken bij een bedrijf dat failliet is, is geen aanrader!
Heb zojuist mijn laatste klusje afgerond, dus ook hier niets, maar dan ook helemaal niets te doen.... Beetje forummen en vacatures zoeken
Maar ik ben er ook ZO klaar mee... bah!
Iedereen vast fijn weekend!
Heb er ook zooooo geen zin meer in... werken bij een bedrijf dat failliet is, is geen aanrader!
Heb zojuist mijn laatste klusje afgerond, dus ook hier niets, maar dan ook helemaal niets te doen.... Beetje forummen en vacatures zoeken
Iedereen vast fijn weekend!
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:02
quote:Naara schreef op 30 augustus 2013 @ 10:56:
[...]
Lief dat je het vraagt!
[afbeelding]Sterkte Naara! nog even doorbijten.
[...]
Lief dat je het vraagt!
[afbeelding]Sterkte Naara! nog even doorbijten.
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:03
quote:missbalou schreef op 30 augustus 2013 @ 11:00:
Iedereen vast fijn weekend! fijn weekend en sterkte met het vinden van een nieuwe baan
Iedereen vast fijn weekend! fijn weekend en sterkte met het vinden van een nieuwe baan
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:21
@Wollenstonecraft: Thanks
@hier: Ik hoor trouwens zojuist dat er om 13:00 uur een gesprek is met alle collega's incl. curator over een eventuele doorstart (die plannen waren al bekend). Daar gaat nu iets concreets over gezegd worden en de collega's die daarbij meegaan worden genoemd (ik weet al voor 99% zeker dat ik daar niet bij zit).
Ik ben benieuwd of ze, de mensen die niet meegaan, wel de gehele opzegtermijn laten doorwerken (voor mij 27 september). Kan m'n tijd thuis nuttiger besteden dan op mijn werk...
Ben benieuwd..
@hier: Ik hoor trouwens zojuist dat er om 13:00 uur een gesprek is met alle collega's incl. curator over een eventuele doorstart (die plannen waren al bekend). Daar gaat nu iets concreets over gezegd worden en de collega's die daarbij meegaan worden genoemd (ik weet al voor 99% zeker dat ik daar niet bij zit).
Ik ben benieuwd of ze, de mensen die niet meegaan, wel de gehele opzegtermijn laten doorwerken (voor mij 27 september). Kan m'n tijd thuis nuttiger besteden dan op mijn werk...
Ben benieuwd..
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:21
Ja. Wat een droeftoeter zeg. Laten we het erop houden dat een collega heeft 'geklikt' tegen mijn baas. Maar dan niet de waarheid maar het een beetje verdraaid heeft zodat het 'klik-waardig' is. Maar we kunnen het geen van beiden bewijzen ( ik kan niet bewijzen dat het niet zo is, en andersom) Voel me knap lullig nu.
Nog een reden om deze dag te verafschuwen. ZOO klaar mee hier.
Nog een reden om deze dag te verafschuwen. ZOO klaar mee hier.
vrijdag 30 augustus 2013 om 11:30