Werk & Studie alle pijlers

Even klagen over werk

30-08-2013 10:05 61 berichten
Het is vrijdag, einde van de week. Ik ben er - zoals elke week - op deze dag he-le-maal klaar mee en kan niet wachten tot ik twee dagen kan doorbregnen zonder gezeur en gezeik van collega's en/of klanten.

Ik weet dat ik in deze tijd blij mag zijn met mijn baan ( ben ik ook!) het werk is uitdagend genoeg, en de werksfeer is goed/leuk.

Maar soms...... ben ik er gewoon even ZÓ klaar mee... Vandaag weer zo'n dag. Net een uitbarstende klant een de telefoon gehad en écht, het werk mag van mij even gestolen worden.

Nog meer klagers die zin hebben in het weekend?
quote:Underkoffer schreef op 30 augustus 2013 @ 11:21:

Ja. Wat een droeftoeter zeg. Laten we het erop houden dat een collega heeft 'geklikt' tegen mijn baas. Maar dan niet de waarheid maar het een beetje verdraaid heeft zodat het 'klik-waardig' is. Maar we kunnen het geen van beiden bewijzen ( ik kan niet bewijzen dat het niet zo is, en andersom) Voel me knap lullig nu.

Nog een reden om deze dag te verafschuwen. ZOO klaar mee hier.
Tutholaa, oh dat is hier ook zo'n issue. Vanwege crisis kan er niks en mag er niks. En ik moet mezelf bewijzen want ik ben maar 'ondersteunend' en breng direct geen geld binnen ( zoals sales ofzo)

Frusti.........
JA ik ben ook woest MissBalou... maarja ik laat het wel gaan. Als mijn baas erom vraagt zeg ik hoe het zit. Aan hem om te beoordelen wie er de waarheid spreekt.

Lijkt wel een peuterschool hier
quote:Underkoffer schreef op 30 augustus 2013 @ 11:00:

Oh gats Naara, dat klinkt niet als een prettige werksfeer. Ik had op mijn vorige werk ook alleen maar vrouwen waarmee ik samen moest werken en de manager deed er alles aan om mij eruit te werken. Tot liegen aan toe. En heb tot op de dag van vandaag geeeen idee wat ik ooit verkeerd heb gedana ( deed mijn werk goed, haalde de targets). Ze heeft me, nadat ze wat collega's achter zich had, er gewoon weggepest.

Ga je daar weg of gaat zij daar weg Naara? Nog even volhouden en dan mag écht de vlag uit

Voor nu, bijna weekend!

Dan ga ik daar weg, terug naar mijn eigen afdeling.

dat van jou klinkt ook niet echt leuk
Fijn dat je dan weer terug kan Naara!

Nee inderdaad.. ben er echt klaar mee deze week
Alle reacties Link kopieren
Nou even tussendoor de stand van zaken. Vanmiddag gesprek gehad incl curator en meteen vrijstelling van arbeid gekregen, samen met een boel andere collega's... Vanaf nu dus officieel thuis. Wel een voordeel, ik krijg tot eind volgende maand mijn faillissements uitkering dus 100% doorbetaald...

Wel gek en zo definitief ineens...
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Misbalou: sterkte met zoeken van n nieuwe baan.

In ieder geval fijn dat je die laatste maand niet hoeft door te werken!
Pfff...er is werkelijk echt NIKS te doen.

En ik heb geen zin om allemaal te veel extra dingen op me te gaan nemen aangezien ik hier bijna weg ben.

Moet daarbij ook zeggen dat de laatste tijd ik het hier ook veel minder het naar mijn zin had (geen uitdaging meer niks) en daardoor ook deze mentaliteit heb van fok it!
Ik mag eigenlijk niet klagen. Ik heb een goede baan, leuke collega's, inhoudelijk leuk werk,

MAAR...

Ik zit er ook even doorheen vandaag. Vanwege mijn gezondheid werk ik voornamelijk thuis, Ik kan niet te lang fysiek overeind blijven. En dat is af en toe zo ontzettend ongezellig. Daarom keek ik er ook naar uit dat ik deze twee keer naar kantoor "moest", even heerlijk onder de mensen. En ik wist wel dat het fysiek een uitdaging zou worden, maar dat ik nu weer zo ontzettend veel pijn heb, valt me echt flink tegen!

Ik zou echt zo graag een baan dichter bij huis willen hebben, waar ik wat vaker een paar uurtjes heen zou kunnen, zonder dat het meteen zoveel van me vraagt. Maar ja, welke werkgever zit in deze tijd te wachten op een medewerker met fysieke beperkingen?

* zet zielig-doen modus maar weer uit, leest de andere ellendige verhalen, en realiseert zich dat ze zich beter kan richten op alle goede dingen die ze wel heeft *
Even een schop onder dit topic want ik BAAL weer flink van het werk

@Nummerzoveel: Hoe gaat het nu met je?
Bij mij is er een stil conflict tussen mij en mijn leidinggevende gaande. Ik heb sinds 2 maanden het gevoel dat ze me eruit wil hebben. Ik loop hier dus lekker ongemotiveerd rond en de onvrede bij andere collega's over de gang van zaken hier is van mijlenver te ruiken.

Verschrikkelijk demotiverend. Ik sta elke dag met veel tegenzin en buikpijn op.
Ben inmiddels sinds een ruime maand aan het solliciteren. Ben zo klaar met die hele teringzooi hier ( pardon my french)
@Underkoffer

Wat lief dat je aan me denkt! Helaas is mijn fysieke toestand niet beter geworden (wel slechter ) dus ik zit nog in hetzelfde schuitje.

Wel heel goed om te lezen dat jij je nu op jouw toekomst aan het richten bent. Neem het heft in eigen hand en creeer een kans. Goed bezig!!!
Kan me voorstellen dat je zo nu en dan wel tegen de muren op kan lopen. Het is ook ongezellig als je je collega's niet om je heen hebt terwijl je aan het werk bent. En dat de situatie er slechter op is geworden.. bah! Ik hoop dat er snel verbetering voor je in komt!

En dankje Ik doe mijn best maar lastig is het wel. Ik ga over een maand verhuizen en dan woon ik verder weg van mijn werk. Ik wilde in gesprek gaan om mijn ruen anders in te delen zodat dat voordeliger zou zijn voor mijn reistijd. Er wordt geen centimeter toegegeven, met als gevolg dat ik ruim 200 euro uit eigen zak moet betalen voor de reiskosten elke maand. Dat geld heb ik niet.

Ben boos, ontevreden, bah. Baal gewoon even heel erg hard dat er geen begrip is van mijn leidinggevende ( juist niet, ze wil me er gewoon uit werken) en dat er zo slordig om wordt gegaan met personeel.

Zo, dat is er weer uit
Iedereen hier sterkte ;).

Ik baal ook, nog niet zo lang terug van verlof en heb er nog steeds geen zin in...

Helpt ook niet dat mijn collega's al het rotwerk hebben laten liggen de afgelopen maanden..
Oh gats Mexico, dat is pas vervelend terugkomen
Thanks, ja motiveert niet echt ;).
quote:Underkoffer schreef op 08 januari 2014 @ 16:12:

En dankje Ik doe mijn best maar lastig is het wel. Ik ga over een maand verhuizen en dan woon ik verder weg van mijn werk. Ik wilde in gesprek gaan om mijn ruen anders in te delen zodat dat voordeliger zou zijn voor mijn reistijd. Er wordt geen centimeter toegegeven, met als gevolg dat ik ruim 200 euro uit eigen zak moet betalen voor de reiskosten elke maand. Dat geld heb ik niet.

Ben boos, ontevreden, bah. Baal gewoon even heel erg hard dat er geen begrip is van mijn leidinggevende ( juist niet, ze wil me er gewoon uit werken) en dat er zo slordig om wordt gegaan met personeel.

Ik ga je even een lullige vraag stellen hoor, maar waarom moet de werkgever meer betalen aan reiskosten omdat jij besluit om verder weg te gaan wonen? Wat is het voordeel van de werkgever hiervan dan? Dit zie jij nu als wegpesten, maar in veel contracten staat ook dat men binnen een straal van 50 km van de organisatie moeten wonen.

Je werkgever vragen om meer reiskosten te betalen omdat de werknemer zelf besluit te gaan verhuizen, is hetzelfde als salarisverhoging vragen als er een nieuw huis is gekocht of wanneer er een baby op komst is, de werkgever heeft aan die situaties geen profijt.
Boerderijgeit, ze vraagt niet om meer geld. Ze zou graag haar uren anders ingedeeld hebben wat voordeliger is voor haar.

Daar kan toch wel naar gekeken worden?
quote:mexico211 schreef op 08 januari 2014 @ 16:33:

Boerderijgeit, ze vraagt niet om meer geld. Ze zou graag haar uren anders ingedeeld hebben wat voordeliger is voor haar.

Daar kan toch wel naar gekeken worden?

Bij dat vetgedrukte leg je de vinger op de zere plek. Wat in haar voordeel is. Klopt, maar dat gaat niet, en dus moet zij 200 euro reiskosten uit haar eigen zak betalen.

Als zij niet was gaan verhuizen dan hadden de huidige uren voor haar geen probleem geweest, dus in principe wil ze haar werkgever met hogere kosten/urenwijziging opzadelen omdat zij zelf wil verhuizen.

Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat Underkoffer dit uiteraard vanuit haar kant beredeneerd, maar dat doet de werkgever ook. En mocht het idd tot een conflict komen dan zal dit zeker vanuit hun kant ook aangedragen worden.

Ik bedoel het niet vervelend, maar hou rekening met het standpunt van de werkgever.
Ik snap je punt Boerderijgeit en als dit ook daadwerkelijk zo naar mij was gecommuniceerd was ik er zeker niet over gevallen. Er is echter wat achtergrond informatie die voor mij doorslaggevend is.

Toen ik hier werd aangenomen was bekend dat ik op een bepaalde termijn zou verhuizen, ik kon ze zelfs al vertellen waarheen ( ik woon nu in een tijdelijke woning). Toen is mij ( mondeling dus helaas niet zwart op wit.. daar ervaar ik nu problemen van) beloofd dat ik mijn uren anders in zou kunnen delen zodat ik 1 dag in de week vanuit huis kon werken. Vanuit huis werken zou geen enkel probleem zijn, de uren anders indelen ook niet en ze zeiden zelfs dat de reiskosten voor de dagen die ik naar kantoor moest komen vergoed konden tot een x bedrag.

[...] Overige info in detail weg ivm herkenbaar

En dit alles bij elkaar. De loze beloftes en de manier waarop zij met mij omgaat, maakt dat ik hier dik ontevreden en ongemotiveerd zit.
Wow beetje lang verhaal haha. Maargoed, het komt erop neer Boerderijgeit, dat ik het zeker met jou eens ben hoor. Als de situatie anders geweest was heb ik hetzelfde standpunt. Het komt erop neer dat mij beloftes zijn gedaan ( die ook doorslaggevend waren waarom ik daar wilde gaan werken ook, naast het feit dat ik blij was uberhaupt een baan te kunnen krijgen). Ik wilde vanaf het begin af aan duidelijkheid over de dingen waarvan ik al wist dat ze eraan zaten te komen. Ik ben er tegen de werkgever ook eerlijk over geweest, ik had ook niks kunnen zeggen.

En op dat punt zeggen ze dan ja en amen, maar nu het zover is kan het allemaal niet meer?
Ok ik begrijp jou ook goed hoor, en met meer info is t meer duidelijk. Het kutte is alleen dat je niets op papier hebt staan, dan is t zij zegt/hij zegt en spijtig genoeg zal je aan t kortste end trekken (denk ik).
Dat weet ik (helaas) wel zeker..

Ben druk op zoek naar iets anders. Ik weet uit ervaring hoe lastig dat is
Heb je een tijdelijk contract of een vast contract?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven