Even lekker soggen.
zondag 10 januari 2010 om 19:22
quote:delphicat schreef op 10 januari 2010 @ 19:20:
Ik word helemaal soggerijnig van mijn eigen gesog....
Nou ja, nu koken, dat valt natuurlijk niet onder soggen. Dat is nuttig werk Studieontwijkend gedrag (werkwoord: SOGgen) is een studentikoze benaming voor het vervullen van welke vervangende bezigheid dan ook om maar niet te hoeven studeren. De vervangende activiteiten zélf worden binnen sommige studentenkringen ook wel een SOA (studieontwijkende activiteit) genoemd.
Nagenoeg iedere activiteit anders dan studeren komt in aanmerking als studie-ontwijkende activiteit.
Ik word helemaal soggerijnig van mijn eigen gesog....
Nou ja, nu koken, dat valt natuurlijk niet onder soggen. Dat is nuttig werk Studieontwijkend gedrag (werkwoord: SOGgen) is een studentikoze benaming voor het vervullen van welke vervangende bezigheid dan ook om maar niet te hoeven studeren. De vervangende activiteiten zélf worden binnen sommige studentenkringen ook wel een SOA (studieontwijkende activiteit) genoemd.
Nagenoeg iedere activiteit anders dan studeren komt in aanmerking als studie-ontwijkende activiteit.
zondag 10 januari 2010 om 20:31
Ik heb fases... enthousiaste momenten waarop ik denk: "Ja, NU ga ik aan de slag!" en dan lees ik een paar blz. en dan denk ik: "Allemachtig, welke idioot verzint dit?" En dan hou ik er weer mee op tot ik weer een nieuwe fase-van-enthousiasme krijg... zo ben ik inmiddels bijna op de helft van mijn tekst gekomen. Maar wat er in stond? Dat vind ik heel goed van mezelf....