Werk & Studie alle pijlers

Even stoom afblazen

29-06-2011 13:10 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff, even uitrazen hoor. Leidinggevende is ziek en ik moest haar dus bij de directie afmelden voor een overleg wat vanochtend gepland stond. Netjes gedaan en kort toegelicht wat er aan de hand was. Krijg ik net een behoorlijk pinnige mail waarin leidinggevende me te verstaan geeft dat ik haar ziek zijn niet met collega's dien te bespreken. Alleen mijn andere collega en ik weten wat ze heeft en voor alle anderen is ze gewoon ziek... Terwijl onder de mail een doorgestuurde mail aan een andere collega hangt waarin ze vertelt aan die persoon wat ze heeft!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niet in waarom als het iets onschuldigs is er zo spastisch over gedaan moet worden. Maar mensen doen wel vaker raar (in mijn ogen) als het om privedingen gaat. Ik kan me voorstellen dat je bepaalde dingen niet aan de grote klok hangt, maar ik neem aan dat mocht er wel iets genants aan de hand zijn leidinggevende aan jou ook wel al een gecensureerde versie heeft gegeven (het standaard griep, hoofdpijn, misselijk, rillingen etc verhaal). Maar goed, in het vervolg maar melden dan als men vraagt wat er is, dat dat classified information is LOL.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven