Werk & Studie alle pijlers

Fysiotherapie HU

18-04-2017 17:12 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Is er hier iemand die fysiotherapie aan de HU studeert of heeft gestudeerd? Ik ben namelijk benieuwd naar het daadwerkelijke aantal contacturen dat je maakt: hoeveel dagen / uren moet je écht naar school?

Ik denk erover om de studie nog te gaan doen (en ik ben ingeloot!), maar wil daarnaast graag als freelancer aan de slag blijven en op een lagere pit gaan werken: geld moet er toch binnenkomen om de huur te betalen. Daarom probeer ik in te schatten hoeveel en wanneer ik zou kunnen werken. Maar de website van de HU is hier niet erg behulpzaam in. Iemand met ervaring?
Dan neem je toch even contact op met een studieadviseur ofzo?
Toen ik daar studeerde (2 naamswijzigingen van de opleiding geleden) was er 80% aanwezigheidsverplichting van de praktijkvakken.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrienden van mij heeft fysio in eindhoven gedaan en daar ook (terecht)! veel aanwezigheids plicht.

(immers vanuit een boek kun je het vak niet leren......). Daarnaast ook stages etc (en das zeker wel fulltime).

Ik denk nu niet dat fysio de meest geschikte studie is als je er veel bij wil/moet werken (tenminste niet als je overdag je geld wil verdienen)
Ken iemand die het deeltijd bij Thim van der Laan in Nieuwegein deed. Misschien daar eens kijken?
quote:minnimouse schreef op 18 april 2017 @ 18:04:

Ken iemand die het deeltijd bij Thim van der Laan in Nieuwegein deed. Misschien daar eens kijken?

das een goede optie, alleen het college geld is voor fulltime 9200 euro en voor deeltijd 6700 per jaar.

Om die kosten de compenseren zul je daar weer extra uren voor moeten werken. (aangezien gewone HBO zo? 1900 euro vraagt per jaar...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven