Werk & Studie alle pijlers

HBO-V deeltijd

30-12-2005 15:59 2194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zit eraan te denken de HBO-V opleiding in deeltijd te doen, omdat ik eigenlijk niets wil met mijn huidige studie. Ik heb helemaal geen ervaring in deze richting. Wie kan me hier iets meer over vertellen? Want ik heb al ff gekeken bij de school waar ik die wil volgen en daar hoef je 1 dag in de week naar school. Maar ik neem aan dat je ook stages moet lopen etc. Alle ervaringen zijn welkom.
Leuk danseresje! Heb je al leuke kleren uitgezocht die je tijdens de diplomering gaat dragen? Ik hoop dat die vier jaar voor je gevoel een beetje snel zijn gegaan als je er op terug kijk?t (vind ik voor mezelf namelijk wel een prettig idee ) Heel veel plezier vrijdag!
Hup Danseresje...:applause:

Je houd ons wel op de hoogte van de dagelijke beslommeringen als net student:worship: af he? En morgen ben je echt zuster! echt heel erg gefeliciteerd!

Maandag een gesprek gehad over mijn functioneren. Ik twijfelde even of ik het op het forum wilde zetten maar dan schrijf ik het toch een beetje van me af.

Ik heb een moeilijke (prive) tijd achter de rug en ik ben druk bezig dit te verwerken. Dit kwam als eerste aan bod in het gesprek. Ik ben normaal niet heel erg open over mijn priveleven als het over 'moeilijke' gevoelens gaat maar wilde het hier anders doen op de afdeling. Ik deed mijn werk naar behoren, mijn beroepspoducten (opdrachten) zijn ruim voldoende maar er is wat alleen kunnen ze de vinger er niet op leggen. Ik dit (na wikken en wegen) verteld (met de bijbehorende emoties) en sindsdien zitten ze te drukken en te prikken in mijn priveleven. Ik weet dat ik niet altijd open ben en te weinig inzichtelijk maak waar ik mee bezig ben maar dat geprik en gepeuter ervaar ik als zeer onprettig. Ik krijg steeds dezelfde feedback, we willen suus0105 leren kennen, waar be je mee bezig e.d.