Werk & Studie alle pijlers

HBO-V deeltijd

30-12-2005 15:59 2194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zit eraan te denken de HBO-V opleiding in deeltijd te doen, omdat ik eigenlijk niets wil met mijn huidige studie. Ik heb helemaal geen ervaring in deze richting. Wie kan me hier iets meer over vertellen? Want ik heb al ff gekeken bij de school waar ik die wil volgen en daar hoef je 1 dag in de week naar school. Maar ik neem aan dat je ook stages moet lopen etc. Alle ervaringen zijn welkom.

Hoi groentje

Ik ben in september begonnen met de HBO V deeltijd.

Ik vind het tot nu toe erg leuk, al is het wel druk. Ik heb een parttime baan, 1  2 dagen per week en een gezin met 2 kleine kinderen.

Ik ga 1 dag per week naar school,  de stage is volgend jaar, dit jaar is er wel een stage maar daar kan ik vrijstelling voor krijgen omdat ik al in de zorg werk.

Hoi groentje

Ik ben in september begonnen met de HBO V deeltijd.

Ik vind het tot nu toe erg leuk, al is het wel druk. Ik heb een parttime baan, 1  2 dagen per week en een gezin met 2 kleine kinderen.

Ik ga 1 dag per week naar school,  de stage is volgend jaar, dit jaar is er wel een stage maar daar kan ik vrijstelling voor krijgen omdat ik al in de zorg werk.
ik heb de voltijd gedaan. dus ik weet nix over de deeltijd, maar als je

wat over de voltijd wil weten kan ik je er vanalles over vertellen.
Hey!

Ik ga vanaf week 5 weer studeren, HBO-V, maar dan voltijd. Ik kan dan beginnen in het 3e jaar (door eerdere ervaringen etc.). Dus Leoleo tell me please alles!!!

Groetjes MDF
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Hallo,

Relaxed dat je in t 3e jaar mag beginnen. Wat heb je hiervoor gedaan?

Ik weet niet waar je de opleiding gaat doen, dus misschien verschilt

mijn verhaal iets van jouw opleiding. Ook weet ik dat de opleiding erg

aan het veranderen is.

Bij mij was het zo dat je in het 3e jaar 20 weken stage loopt en 20

weken les hebt. De lessen zijn de ouder-kindzorgmodule. Iets wat ik