Werk & Studie alle pijlers

Help me aub.

02-03-2013 20:01 34 berichten
Ben online aan het soliciteren bij de AH en nu vragen ze



Vertel hier waarom je het leuk lijkt om bij ons te werken.



Wat the peep moet ik hierop zeggen dat ze me aannemen help me aub. De waarheid is lijkt me verschrikkelijk werken bij de AH maar heb geld nodig. Dat kan ik natuurlijk niet invullen. Iemand een idee aub?
Alle reacties Link kopieren
Zeg gewoon dat je het fokking graag wil
altijd eerlijk zijn
Alle reacties Link kopieren
Doe het niet. Heb er 2,5 jaar gewerkt toen ik tiener was en heb er nog steeds spijt van. Die 200 ¤ per maand was al die kostbare tijd niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Waar had je dan willen beginnen suiker? meteen een topsalaris?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suikerpopje schreef op 02 maart 2013 @ 23:20:

Doe het niet. Heb er 2,5 jaar gewerkt toen ik tiener was en heb er nog steeds spijt van. Die 200 ¤ per maand was al die kostbare tijd niet waard.Nou, mijn dochter niet hoor. Di heet toch mooi een Iphone en 2 jarig abonnement compleet bij elkaar verdiend afgelopen zomer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Liever dan ergens een baantje waar ik wel plezier in had. Er zijn genoeg leukere dingen te bedenken (krantenwijk zelfs) maar daar had ik toen niet echt notie van. Eigen schuld natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik had 100x liever in n supermarkt gestaan dan door weer en wind folders lopen. Zelfs de Mc D was leuk (voor 1 zomertje en 5,55 gulden!!! Per uur)
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is mijn tweede reactie niet doorgekomen. Wat ik zeggen wilde: het gaat niet om salaris maar het is wel moeilijk om iets lang en vaak te doen als je het echt heel kut vindt. Ik voelde elke minuut daar achter die kassa. Blegh. Maar eigen schuld natuurlijk, ik had ook een krantenwijk kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Zeg dat je de winkel zo kut vind dat je er wel moet werken om de sfeer op te krikken xD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven