Werk & Studie alle pijlers

Herpes & hond

19-04-2013 13:19 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op het moment gezegend met een verschrikkelijk gezicht met koortsplekken.. :( Nu ben ik al hartstikke voorzichtig omdat ik verdere verspreiding wil voorkomen maar onze hond knuffelt me nogal graag en opeens heb ik dan een tong over mijn gezicht. Nu probeer ik dat ook af te houden maarja het blijven honden en die kun je ook niet negeren.... Ik probeer zo min mogelijk hem op te pakken en gewoon met mijn hand hem te aaien maar op de bank komt hij nog wel eens in de buurt van mijn gezicht. Ik heb even gegoogeld op herpes en honden en ook honden kunnen herpes krijgen ik heb alleen geen flauw idee of dit hetzelfde virus is als bij de mens? Hoe zouden jullie op het moment met de hond omgaan aangezien ik hem normaal heel vaak knuffel en oppak etc
" Wat voor ons trimmers en mensen die op andere manieren met honden werken van belang is, is dat het herpesvirus van de hond en de kat niet overdraagbaar is naar de mens. Andersom is ook niet mogelijk, omdat wij verschillen van diersoort met honden en katten. Het virus van de één kan niet overleven in de ander."

bron: Boxerforum
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vraag het eens aan je DA. Ik zou de hond toch wat minder in je buurt laten, dan maar ff niet op de bank en wat minder knuffelen. Wordt ie echt niet minder van hoor, t is een hond.
Volgens mij niet, je hebt zoveel verschillende soorten herpesvirussen. Ik weet het alleen niet zeker, bel de dierenarts, die krijgt die vraag vast vaker.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Herpesvirus bij de mens in anders dan bij hond. De mens kan het niet overbrengen aan de hond en andersom ook niet
Waarom staat dit onder "Werk en Studie"?
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven