Hoe bedank ik mijn scriptiebegeleider?
donderdag 28 juni 2012 om 12:00
De titel zegt het eigenlijk al: ik studeer binnenkort af en heb net mijn scriptie ingeleverd. Woe-hoe! Ik zou graag mijn scriptiebegeleider willen bedanken omdat hij veel tijd heeft gestoken in mijn begeleiding, me heel bruikbare tips heeft gegeven en gewoon een prettig persoon was om mee te werken. Natuurlijk ga ik dat allemaal tegen hem zeggen, maar ik overweeg om hem ook een kleinigheidje te geven. Ik heb alleen geen idee of dat gepast is. Het is gewoon zijn werk, tenslotte. Maar voor mij betekent het toch wat (ik was heel onzeker over mijn scriptie en hij heeft me er echt doorheengeloodst) dus ik zou graag meer willen geven dan een mondeling bedankje alleen. Heeft hier iemand ervaring mee? Hebben jullie iets gegeven aan je begeleider? Of hangen hier toevallig begeleiders rond? Krijgen jullie wel eens wat en vinden jullie dat leuk? En wat zal ik eens voor hem kopen?
donderdag 28 juni 2012 om 12:11
Ja, ik heb mijn begeleider een cadeautje gegeven. Een cadeautje waar ik echt over heb nagedacht en wat bij hem paste. Het viel heel erg in de smaak. Hij vond het zo leuk dat ik moeite had gedaan om iets te vinden wat echt bij hem paste en was helemaal verbaasd dat ik wist dat hij het cadeautje echt leuk zou vinden. Een fles wijn was altijd goed, maar dit vond hij extra speciaal gaf hij aan.
donderdag 28 juni 2012 om 12:23
Zelf ontvang ik vaker onderstaande dingen:
- doosje Merci (lekker!)
- een boek over het onderwerp/werkveld/hobby
- bosje bloemen
Bovenstaande met een leuk kaartje erbij. Alleen een kaartje is ook leuk. Het gaat gewoon om het gebaar.
Ooit een ontzettend dure cadeaumand ontvangen met allemaal streekproducten (lekkere hapjes) er in. Daar voelde ik mij een beetje ongemakkelijk bij.
- doosje Merci (lekker!)
- een boek over het onderwerp/werkveld/hobby
- bosje bloemen
Bovenstaande met een leuk kaartje erbij. Alleen een kaartje is ook leuk. Het gaat gewoon om het gebaar.
Ooit een ontzettend dure cadeaumand ontvangen met allemaal streekproducten (lekkere hapjes) er in. Daar voelde ik mij een beetje ongemakkelijk bij.
donderdag 28 juni 2012 om 12:46
http://www.bestelkado.nl/ ... pels-bedankt-4-stuks.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 juni 2012 om 12:47
http://www.chocotelegram.nl/bedankt.aspx
donderdag 28 juni 2012 om 12:48
http://www.kadowereld.nl/momenten/bedan ... boxbedankt
donderdag 28 juni 2012 om 13:09
quote:nellaaa schreef op 28 juni 2012 @ 12:11:
Ja, ik heb mijn begeleider een cadeautje gegeven. Een cadeautje waar ik echt over heb nagedacht en wat bij hem paste. Het viel heel erg in de smaak. Hij vond het zo leuk dat ik moeite had gedaan om iets te vinden wat echt bij hem paste en was helemaal verbaasd dat ik wist dat hij het cadeautje echt leuk zou vinden.
En wat was dat dan???
---
In het algemeen:
Maximaal 10 euro en zo persoonlijk mogelijk...
Ik heb ooit wel eens een mok met 'beste'-opschrift gevuld met snoep gegeven. Wisten we allebei dat het gemeend, maar ook grappig was. Andere keren een flesje wijn, doos chocolaatjes, toepasselijk boek.
Hoe beter je iemand kent, hoe persoonlijker het cadeau kan zijn.
Ja, ik heb mijn begeleider een cadeautje gegeven. Een cadeautje waar ik echt over heb nagedacht en wat bij hem paste. Het viel heel erg in de smaak. Hij vond het zo leuk dat ik moeite had gedaan om iets te vinden wat echt bij hem paste en was helemaal verbaasd dat ik wist dat hij het cadeautje echt leuk zou vinden.
En wat was dat dan???
---
In het algemeen:
Maximaal 10 euro en zo persoonlijk mogelijk...
Ik heb ooit wel eens een mok met 'beste'-opschrift gevuld met snoep gegeven. Wisten we allebei dat het gemeend, maar ook grappig was. Andere keren een flesje wijn, doos chocolaatjes, toepasselijk boek.
Hoe beter je iemand kent, hoe persoonlijker het cadeau kan zijn.
donderdag 28 juni 2012 om 13:24
Ik heb mijn scriptie geschreven over het schrijven van gedichten met mensen met een verstandelijke handicap.
Als bedankje heb ik mijn begeleiders (ik had er twee, één intern op school en één extern op de stageplek) een doos bonbons gegeven met daarbij een dichtbundel, geschreven door mensen met een verstandelijke handicap.
Als bedankje heb ik mijn begeleiders (ik had er twee, één intern op school en één extern op de stageplek) een doos bonbons gegeven met daarbij een dichtbundel, geschreven door mensen met een verstandelijke handicap.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 28 juni 2012 om 16:05
Wat een leuke tips allemaal. Ik ben niet zo goed in dit soort dingen, dus het leek me goed om het even te vragen. Het wordt dus iets niet te duurs en iets persoonlijks.
Ik drink zelf niet en zou een slijterij kunnen beginnen met alle flessen wijn die ik krijg en nooit opdrink. Dus ik denk dat ik voor iets anders ga. Hij is gek op boeken maar heeft er al heel veel, dus er is een kans dat hij het boek dat ik kies al heeft. Maar goed, het gaat om het gebaar. En een lapdance lijkt me ook niet zo'n goed idee. We kunnen het goed met elkaar vinden, maar zo goed nou ook weer niet. Alhoewel, misschien is het wel een goede manier om een hoog cijfer te garanderen .
Ik drink zelf niet en zou een slijterij kunnen beginnen met alle flessen wijn die ik krijg en nooit opdrink. Dus ik denk dat ik voor iets anders ga. Hij is gek op boeken maar heeft er al heel veel, dus er is een kans dat hij het boek dat ik kies al heeft. Maar goed, het gaat om het gebaar. En een lapdance lijkt me ook niet zo'n goed idee. We kunnen het goed met elkaar vinden, maar zo goed nou ook weer niet. Alhoewel, misschien is het wel een goede manier om een hoog cijfer te garanderen .