Hoe bedank ik mijn scriptiebegeleider?
donderdag 28 juni 2012 om 12:00
De titel zegt het eigenlijk al: ik studeer binnenkort af en heb net mijn scriptie ingeleverd. Woe-hoe! Ik zou graag mijn scriptiebegeleider willen bedanken omdat hij veel tijd heeft gestoken in mijn begeleiding, me heel bruikbare tips heeft gegeven en gewoon een prettig persoon was om mee te werken. Natuurlijk ga ik dat allemaal tegen hem zeggen, maar ik overweeg om hem ook een kleinigheidje te geven. Ik heb alleen geen idee of dat gepast is. Het is gewoon zijn werk, tenslotte. Maar voor mij betekent het toch wat (ik was heel onzeker over mijn scriptie en hij heeft me er echt doorheengeloodst) dus ik zou graag meer willen geven dan een mondeling bedankje alleen. Heeft hier iemand ervaring mee? Hebben jullie iets gegeven aan je begeleider? Of hangen hier toevallig begeleiders rond? Krijgen jullie wel eens wat en vinden jullie dat leuk? En wat zal ik eens voor hem kopen?
donderdag 28 juni 2012 om 12:11
Ja, ik heb mijn begeleider een cadeautje gegeven. Een cadeautje waar ik echt over heb nagedacht en wat bij hem paste. Het viel heel erg in de smaak. Hij vond het zo leuk dat ik moeite had gedaan om iets te vinden wat echt bij hem paste en was helemaal verbaasd dat ik wist dat hij het cadeautje echt leuk zou vinden. Een fles wijn was altijd goed, maar dit vond hij extra speciaal gaf hij aan.
donderdag 28 juni 2012 om 12:23
Zelf ontvang ik vaker onderstaande dingen:
- doosje Merci (lekker!)
- een boek over het onderwerp/werkveld/hobby
- bosje bloemen
Bovenstaande met een leuk kaartje erbij. Alleen een kaartje is ook leuk. Het gaat gewoon om het gebaar.
Ooit een ontzettend dure cadeaumand ontvangen met allemaal streekproducten (lekkere hapjes) er in. Daar voelde ik mij een beetje ongemakkelijk bij.
- doosje Merci (lekker!)
- een boek over het onderwerp/werkveld/hobby
- bosje bloemen
Bovenstaande met een leuk kaartje erbij. Alleen een kaartje is ook leuk. Het gaat gewoon om het gebaar.