Werk & Studie alle pijlers

Hoe dit op te lossen?

06-10-2013 09:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week een afspraak gewoon helemaal vergeten, totaal ontschoten...kan er niks meer van maken.

Nieuwe afspraak gemaakt maar door alle stress heb ik toen gewoon een krabbeltje gezet met de tijd.

Nu ga ik aan mijzelf twijfelen of het komende maandag/dinsdag of donderdag is.....

Ja, echt een chaos hier..

Durf amper morgen te bellen, maar ja dat is de enige manier om erachter komen maar het voelt zo klunzig aan...
Heeft jouw leidinggevende geen (management) assistent bij wie je het kan navragen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oei, niet zo handig idd. Je kunt ook gewoon dinsdag gaan en als je dan merkt dat t beoordelingsgesprek dan niet is met een excuus komen waarom je daar bent. En dan is t dus donderdag.
Ik ben bang van niet, ik vond het namelijk ook apart dat ik met haar een gesprek kreeg aangezien ze in feite niet onze teamleidinggevende is..
Gewoon maandag bellen.

Ik vind het helemaal zo gek niet, hoor.

Juist de zorgvuldigheid benadrukken.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:bayrayx schreef op 06 oktober 2013 @ 09:52:

Durf amper morgen te bellen, maar ja dat is de enige manier om erachter komen maar het voelt zo klunzig aan...Tsja je zegt het zelf al.
Tja wij weten het ook niet, we waren er niet bij.

Gewoon bellen dus en dit als gigantisch leermoment zien. Dit gevoel wil je waarschijnlijk nooit meer hebben en zal je er vanaf nu alles aan doen om dit te voorkomen. Succes!
Waar staat dat t over werk gaat?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
De OP is met 70% gewijzigd, dus er zal wel weer het een en ander verwijderd zijn.
quote:woepsie schreef op 06 oktober 2013 @ 11:39:

Waar staat dat t over werk gaat?To heeft het er in een reactie over dat ze in feite niet de teamleidinggevende is, maar dat ze toch een gesprek heeft, dus ik neem aan dat het niet de voetbalcoach is.
Balen. Tja, morgen dus maar bellen met het verhaal dat je op het moment dat je de afspraak maakte erg druk was en het dus niet volledig genoteerd had. Balen meid, ik proef een beetje dat het niet goed gaat op je werk. Heeft dat ook te maken met chaotisch zijn/onzorgvuldigheid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven