Werk & Studie alle pijlers

Hoe het studeren weer oppakken?

07-08-2019 10:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
enwatnu wijzigde dit bericht op 12-06-2020 11:46
99.79% gewijzigd
Hoe gaat het nu eigenlijk met je? heb je al weer wat meer energie?
Het lijkt me niet het moment om teveel hooi op je vork te nemen, dus het combineren van het project met de studie lijkt me lastig. Heb je al wat of moet je nog beginnen aan je afstudeerproject?
Maak een afspraak met je begeleider om een plan te maken.

En ga naar je huisarts.

Het verleden kan je niet veranderen, voel je dan ook niet schuldig.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Wat een lastige keuzes! Ik zou met je begeleider afspreken om de situatie te bespreken. Verder zou ik ook naar de huisarts gaan en/of naar een studentenpsycholoog. Persoonlijk zou ik van het afstuderen mijn prioriteit maken, naast het werken dat noodzakelijk is voor je levensonderhoud. Als je niet afstudeert gooi je al die jaren studie weg. Doodzonde!
Kun je niet het hele aankomende schooljaar gebruiken om te gaan afstuderen en vervolgens in september 2020 aan je premaster beginnen? Je bent immers altijd voor een heel schooljaar ingeschreven bij een opleiding, dus onderdak blijf je houden, zoals je ingeschreven staat als student.
Op die manier heb je voldoende tijd en ruimte om je leven in te richten.
Fransje-Noord schreef:
07-08-2019 15:23
Kun je niet het hele aankomende schooljaar gebruiken om te gaan afstuderen en vervolgens in september 2020 aan je premaster beginnen? Je bent immers altijd voor een heel schooljaar ingeschreven bij een opleiding, dus onderdak blijf je houden, zoals je ingeschreven staat als student.
Op die manier heb je voldoende tijd en ruimte om je leven in te richten.
+1
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven